آخرین اخبار

25. بهمن 1395 - 1:56   |   کد مطلب: 7587
نخستین امداد و نجات مصدوم یک سانحه رانندگی دقایقی پس از افتتاح پایگاه امداد و نجات شهر مادوان یاسوج از سوی مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یک دستگاه پراید در این حادثه با مرد 60 ساله در جاده یاسوج به سی سخت برخورد کرد و مسئولان که برای افتتاح پایگاه امداد و نجات مادوان آمده بودند و هنوز در محل حضور داشتند پس از امداد و نجات اولیه مصدوم، وی را به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج منتقل کردند.

صادق حیدزاده اظهار داشت: پایگاه امداد و نجات مادوان با همکاری اورژانس و مراکز بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد احداث شد.

وی هدف از افتتاح این پایگاه را خدمات رسانی بهتر و کاهش زمان مراجعه اورژانس بر بالین بیمار عنوان کرد و گفت: این پایگاه به 60 هزار نفر از اهالی شهر مادوان و روستاهای حومه خدمات رسانی می کند.

شهر مادوان در حاشیه غربی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

این چهاردهمین پایگاه اورژانس شهری و سی و نهمین پایگاه اورژانس در کهگیلویه و بواحمد است.

***

نجات جان چوپان مصدوم گرفتار در منطقه شلالدان باشت

چوپان گرفتار در ارتفاعات کوه شلال دان باشت توسط تیم امدادگر هلال احمر این شهرستان در جنوب کهگیلویه و بویراحمد نجات یافت.

فرمانده گروه امداد و نجات پایگاه امداد جاده ای شهید اسفندیار قره قانی شلالدان باشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پس از دریافت گزارش تلفنی مبنی برگرفتار شدن چوپان زخمی در ارتفاعات منطقه شلال دان، تیم امداد و نجات هلال احمر این شهرستان به این منطقه اعزام شد.

مسلم حسینی اظهار داشت: تیم امداد و نجات پس از سپری کردن مسافتی طولانی در مناطق سختگذر به محل حادثه رسیدند و پس از امداد و نجات اولیه مصدوم را به مرکزدرمانی شهید بهشتی باشت انتقال دادند.

وی با بیان اینکه وضعیت عمومی مصدوم رضایت بخش است گفت: این مصدوم برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران اعزام شده است.

 

گردنه شلال دان واقع در پنج کیلومتری باشت یکی از مناطق تفریحی شهرستان باشت با صدها هکتار مرتع و جنگل است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک