آخرین اخبار

25. بهمن 1395 - 1:52   |   کد مطلب: 7585
فرماندار بویراحمد اذعان کرد: مدیران بدانند که با سهل‌انگاری و کوتاهی نه تنها مجموعه شهرستانی و استانی زیر سوال می‌رود بلکه مجموعه دولت زیر سوال می‌رود.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویهسیدمحمدکاظم نظری صبح امروز در جلسه اضطراری ستاد بحران شهرستان بویراحمد با اشاره به پیش‌بینی بارندگی‌های سنگین در سطح شهرستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی از بعدازظهر امروز شاهد بارش‌های سنگین برف در مناطق سردسیری هستیم.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه شهرستان به دلیل کوهستانی بودن و داشتن مناطق صعب‌العبور نیازمند توجه بیشتر در ایام پر بارش است، گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان طبق وظیفه ذاتی خود در آماده‌باش کامل باشند.

نظری در ادامه با تاکید بر اینکه به دلیل ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی بسیاری از مناطق مرکز استان در ایام بارندگی با مشکلاتی مواجه می‌شوند، گفت: انتظار می‌رود شهرداری محلات پرخطر شهر را مشخص و تمهیدات لازم برای شرایط بحرانی را اتخاذ کند.

وی بر ضرورت هماهنگی و همکاری دو سویه تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی شهرستان در شرایط بحرانی تاکید کرد و گفت: در صورت بارش برف دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی کامل داشته باشند و در صورت نیاز برای بازگشایی خودروهای سنگین دیگری اجاره کنند.

فرماندار بویراحمد با اشاره به وضعیت مناطق روستایی و وجود نقاط صعب‌العبور در سطح شهرستان تصریح کرد: با توجه به شرایط اضطراری اعلام شده پیگیری‌های لازم برای استقرار پزشک در مراکز بخش‌های شهرستان در این ایام صورت گیرد تا در صورت بارش‌های سنگین با مشکلی مواجه نشویم.

نظری در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه تمامی مدیران موظف هستند در این ایام به صورت آماده‌باش باشند و برای ارائه خدمات از تمامی امکانات و نیروهای انسانی خود استفاده کنند، گفت: هر گونه سهل‌انگاری مدیران در شرایط بحرانی ابتدا متوجه خود مدیر آن دستگاه خواهد بود.

فرماندار بویراحمد اذعان کرد: مدیران بدانند که با سهل‌انگاری و کوتاهی نه تنها مجموعه شهرستانی و استانی زیر سوال می‌رود بلکه مجموعه دولت زیر سوال می‌رود./کبنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک