آخرین اخبار

22. بهمن 1395 - 11:55   |   کد مطلب: 7575
مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور عشایر سلحشور، حماسه آفرین و همیشه در صحنه کهگیلویه در کنار دیگر اقشار مردم در میدان امام حسین(ع) دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عزت و اقتدار ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و خلف صالحش امام خامنه ای (مدظله العالی)باعث شد امروز ایران به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین کشورهای منطقه و جهان به شمار آید که ریشه این عزت عزت و اقتدار در همین راهپیمایی های است که جلوه ای از همدلی و همبستگی ملی برای دفاع از آرمان ها و ارزش ها انقلاب اسلامی است.

عشایر به عنوان پشتوانه و ذخائر اصلی نظام همواره در خط اول این مبارزه قرار داشته و خود را بهترین حامی و پشتیبان نظام دانسته و خواهند دانست.

 

مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور  عشایر سلحشور، حماسه آفرین و همیشه در صحنه کهگیلویه در کنار دیگر اقشار مردم در میدان امام حسین(ع) دهدشت برگزار شد.

عشایر شهرستان کهگیلویه با بصیریت انقلابی خویش و با حفظ روحیه انقلابی گری خویش امروز ضمن دعوت از ملت ایران به خصوص مردم ولایت مدار این شهرستان از آنان جهت خلق حماسه ای باشکوه تر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن دعوت و آز آنان خواستند تا باردیگر پاسخ ترامپ ها و ترامپ دوستان را با مشت های گره کرده مرگ بر امریکا پاسخ دهند و با دیگر اعلام می کنند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک