آخرین اخبار

21. بهمن 1395 - 0:21   |   کد مطلب: 7567
امام جمعه قلعه رئیسی در جشن انقلاب مطرح کرد:
2 سال انتظار برای آسفالت 3 کیلومتر جاده در قلعه رئیسی
امام جمعه قلعه رئیسی گفت :راه چاروسا وضعیت خیلی بدی دارد و مسئولان شهرستان چاره اندیشی کنید تا مشکل بهسازی و آسفالت ۳ کیلومتر جاده بعد از ۲ سال بلاتکلیفی برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در جشن بزرگ روز فرهنگ وانقلاب در بخش چاروسا گفت:هدف امام راحل از نهضت اسلامی و پایه ریزی انقلاب ایجاد زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) بوده است.

 

امام جمعه قلعه رئیسی افزود: راه چاروسا وضعیت خیلی بدی دارد و مسئولان شهرستان چاره اندیشی کنید تا مشکل بهسازی و آسفالت ۳ کیلومتر جاده بعد از ۲ سال بلاتکلیفی برطرف شود.

پایگاه خبری کهگیلویه
وی بابیان اینکه امروز نیاز جامعه ما ازدواج آسان است عنوان کرد:در گذشته با کمترین هزینه و کمترین تشریفات ازدواج صورت می گرفت اما در حال حاضر هزینه های بسیار سنگین ازدواج و بیکاری موجب شده است که بسیاری از جوانان میلی به ازدواج نداشته باشند.

 

صلواتی افزود:امروزه میزان گفتگو ها وارتباط در خانواده ها بسیار کم شده است وباعث بیشتراین مسائل دنیای مجازی است که همه مردم را از هم دور کرده است.

پایگاه خبری کهگیلویه
وی خطاب به کسانی که می گویند صلواتی فقط و فقط منتقد برجام و مخالف دولت است گفت:بنده مخالف جناح سیاسی اصلاح طلب نیستم و آن ها متدین هستند و مومن، اما کسانی که از خط قرمز ما یعنی رهبری و ولایت پا فراتربگذارند با آن ها مخالف هستیم.

 

صلواتی باتشکر از رئیس اداره ارشاد کهگیلویه و مدیرکل این اداره یادآورشد:خواسته مردم این بخش احداث نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چاروسا است که انتظارمی رود در این بخش راه اندازی شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک