آخرین اخبار

19. بهمن 1395 - 20:18   |   کد مطلب: 7558
بخشدار دیشموک با بیان اینکه، مردم از صدور قبوض با هزینه‌های بالا انتقاد و گلایه شدید داشته و از این بابت نگران هستند، گفت: مسئولان برق چاره اندیشی کرده و این دغدغه را بررسی و مرتفع کنند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، حسن امیریان در گفتگو با این پایگاه خبری، با بیان اینکه، مردم از صدور قبوض با هزینه‌های بالا انتقاد و گلایه شدید داشته و از این بابت نگران هستند، گفت: مسئولان برق چاره اندیشی کرده، این دغدغه را بررسی و مرتفع کنند.

 

بخشدار دیشموک با اشار به اینکه، مسئولان نیروی توزیع برق فکری به حال مردم کنند، اضافه کرد: روزانه تعداد زیادی از مردم دیشموک با دردست داشتن فیش‌های با مبالغ بالای500هزارتومان و آن هم برای دوماه به بخشداری مراجعه کرده و نسبت به این موضوع اعتراض دارند.

 

وی گفت: مبلغی همچون500هزارتومان برای کمتر از دوماه برای مردم محروم منطقه‌ی دیشموکی که توان پرداخت ان را ندارند، نگران کننده است.

 

امیریان تصریح کرد: اکثر خانوارهای منطقه‌ی دیشموک فاقد هرگونه درآمد بوده و تنها منبع امرار و معاش آنان، از طریق مبلغ قطره‌چکانه‌‌ای یارانه می‌باشد.

 

بخشدار دیشموک با بیان اینکه، بر همین مبنا مردم دیشموک از عهده‌ی پرداخت مبالغ هنگفت فیش های نجوی برق برنمی‌آیند، اذعان کرد: از مسئولان توزیع نیروی برق به ویژه مدیرعامل برق استان تقاضا دارم هر چه زودتر راه حلی برای این مشکل پیدا کند.

امیریان متذکر شد: از صدور فیش های با مبالغ بالای برق برای مردم دیشموک نگران هستم و تمام تلاش خویش را در جهت پیگیری برای حل این مسئله به کار می گیرم.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک