آخرین اخبار

18. بهمن 1395 - 10:01   |   کد مطلب: 7546
امام جمعه سرفاریاب به مشکل همیشگی آب شرب سرفاریاب اشاره کرد و افزود: لوله های آبی که گذاشتند هنوز آب در آن ها وجود ندارد و انتظار است این مشکل به صورت جدی پیگیری شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن نشان خواهد داد که ترامپ تازه وارد هنوز ملت همیشه در صحنه ایران را نشناخته و از گفته های خود پشیمان خواهد شد.

 

حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه سرفاریاب با بیان این سوال که چرا کشور ایران وهمه ملت های مظلوم دشمن امریکا هستند؟ افزود: این دشمنی به علت  خودبرتربینی نسبت به سایر کشورها،ظلم به ملت ها ،فریبکاری وحیله گری دولت آمریکا است.

 

امام جمعه سرفاریاب با اشاره به اینکه کشور ایران با هیچ ملتی دشمن نیست گفت: ملت ایران با ظالمین، استکبار و زورگویان دشمن است.

 

پژمان با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران در روز 22 بهمن نشان خواهد داد که ترامپ تازه وارد هنوز ملت همیشه در صحنه ایران را نشناخته و از گفته های خود پشیمان خواهد شد.

 

وی ازمسئولین بخش سرفاریاب خواهان پی گیری مشکلات مردم در بحث راه و کشاورزی شد.

 

امام جمعه سرفاریاب به مشکل همیشگی آب شرب سرفاریاب اشاره کرد و افزود: لوله های آبی که گذاشتند هنوز آب در آن ها وجود ندارد و انتظار است جهت برطرف شدن این مشکل پیگیری جدی شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک