آخرین اخبار

17. بهمن 1395 - 1:58   |   کد مطلب: 7543
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای ستاد انتخابات استان تعیین و با صدور احکامی توسط استاندار موظف به انجام اقدامات لازم در راستای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر شدند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،  پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،سید "کرامت‌اله کریمی" در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار داشت: در متن ابلاغیه اعضای ستاد انتخابات استان، بر عزم و اراده و تأکید دولت تدبیر و امید در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانون مدار تأکید شده است.

وی، افزود: در این ابلاغیه برای اعضا تأکید شده است با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید ضمن هماهنگی با رئیس ستاد انتخابات استان با اتخاذ راهکارها و تصمیمات لازم و ضروری در امر برگزاری انتخاباتی شکوهمند و درشأن ملت بزرگ ایران و ملت شریف استان در فضای امن و توأم با نشاط و آرامش که در آن به حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس و بر اساس قانون توجه لازم به عمل آید.

گفتنی است اعضای ستاد انتخابات به این شرح هستند: 

 فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی رئیس ستاد انتخابات استان

 مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات مدیرکل سیاسی و انتخابات رئیس کمیته اجرایی و دبیر ستاد انتخابات استان

 سید محمدموحد پور به عنوان رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات

 سید احمدنشاطی فر به عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات

 عباس رسولی رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد 

 سید محمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد 

 امید علی پاک نژادی به عنوان جانشین کمیته پشتیابی ستاد انتخابات استان.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک