آخرین اخبار

15. بهمن 1395 - 13:41   |   کد مطلب: 7531
امام جمعه موقت دیشموک، راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را در مقایسه با دیگر انقلابهای شکل گرفته در اقصی نقاط دنیا ، مقاومت و استمرار ملت ایران بر راه و روش انقلابی بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام شیخ ابراهیم طاوسیان امام جمعه دیشموک، ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معاصی، اظهار کرد: انجام واجبات و ترک محرمات را توصیه و سفارش می کنم.

 

وی افزود: حادثه ناراحت کننده  پلاسکو و در کنار آن حماسه آتش نشانان با صدور پیام های جداگانه، دوبار از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) مورد توجه جدی قرار گرفت.

 

وی، با اشاره به پیام اول رهبری حاکی از تذکرات جدی در خصوص همدردی با آسیب دیده گان و پیام دوم در تمجید از حماسه از آتش نشانانی که که شجاعانه و ایثارگرانه به دل آتش رفتند تا جان مردم را نجات دهند، گفت: پیام های رهبری راهگشاه و پرهیزدهنده از حاشیه سازی و حاشیه روی است.

 

حجت الاسلام طاوسیان گفت: توصیه به مسئولان و پرداختن به وظایف اصلی مسئولان و تقویت امکانات پیشگیری در جهت مقابله با حوادث غیرمنتظره از خواسته های رهبری در این پیام ها بوده است.

 

وی گفت: همدردی همه مردم با حادثه دیدگان به ویژه شهدای پلاسکو جای تقدیر و تحسین دارد.

 

امام جمعه موقت دیشموک با بیان اینکه، مردم ما شایسته خدمت هستند، تصریح کرد: وظیفه همه مسئولین این است که با تمام توان به این مردم قدرشناس، خدمت کنند.

 

حجت الاسلام طاوسیان در ادامه به شکننده ترین ضربه بر پیکره‌ی رژیم شاهنشاهی توسط پرسنل نیروی هوایی ارتش در 19بهمن1357 اشاره کرد و گفت: به حق این رویداد عظیم، ایام الله می باشد.

 

وی اضافه کرد: در این روز نظامیان متعهد و بزرگوار نیروی هوایی ضمن بیعت با امام خمینی(ره)، سندی از افتخار، حماسه و رشادت و ایمان در برگ های زرین این انقلاب را به ثبت رساندند.

 

امام جمعه موقت گفت: اینگونه بود نیروی ارتش که پشتوانه ی رژیم استبدادی و خونخوار سفاک پهلوی بود و با اتکا به این نیرو سردمداران غربی و استکبار جهانی، ایران را به عنوان جزیره ثبات می دانستند.

 

وی اذعان کرد: این نیروی محکم با انقلاب، به بیعت با مردم جذب شدند و آنها هم در طول 8سال دفاع مقدس حماسه های پرشوری از خود نشان داده و در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی حماسه های زیادی آفریده اند.

 

وی با اشاره به 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از همه دعوت کرد تا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان در راس آمریکای جنایتکار، وارد کنند.

 

امام جمعه موقت دیشموک، راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را در مقایسه با دیگر انقلابهای شکل گرفته در اقصی نقاط دنیا ، مقاومت و استمرار ملت ایران بر راه و روش انقلابی بیان کرد.

 

وی، استمرار و پایداری انقلاب و نظام را مدیون رهبری های حکیمانه مقام عظمای ولایت  دانسته و گفت: تاکنون رهبری عظیم الشان، این انقلاب را از گذرگاههای خطرناک به سلامت عبور داده است.

 

امام جمعه موقت دیشموک با اشاره به نقش عظیم و با اهمیت رهبری در حفظ این نظام و انقلاب، متذکر شد: امام خمینی(ره)میراث ماندگار و یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است و بنا به فرموده رهبری، این انقلاب بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

عکس از وحید آهنگ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک