آخرین اخبار

12. بهمن 1395 - 12:30   |   کد مطلب: 7505
بانک قوامین دهدشت که سازمان برتر در پاسخگویی به مردم دهدشت در سال ۹۴ _ ۹۵ انتخاب شده است هیچگونه مقداری از مبلغ تسهیلات مشتریان خود را بلوکه نکرده است و همیشه سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، در پی درج خبری در برخی سایت ها از قول فرماندار شهرستان کهگیلویه مبنی بر اینکه بلوکه شدن مقداری از مبلغ تسهیلات توسط بانک ها خلاف قانون هست مسئولان بانک قوامین دهدشت به این خبر واکنش نشان دادند و گفتند که این بانک هیچگونه تسهیلاتی را بلوکه نخواهد کرد.

بر طبق قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران روزانه فعالیت شعب بانک ها در حال رسیدگی است و مواردی وجود دارد ک مردم و مسئولین سوء برداشت می کنند.

در آیین نامه اخذ وثائق، چندین نوع وثیقه وجود دارد که یکی از این وثیقه ها وجه نقدو سپرده مدت دار وثائق ملکی است.

ممکن است بانکی قبل از اعطای تسهیلات یک بانک، از مشتری خود به عنوان وثیقه، سپرده نقدی دریافت کند و این توافق طرفین است و تخلف نیست.

اما اگر از محل تسهیلات وجهی بلوکه کند، این تخلف محسوب می شود.

بر طبق مطالب ذکر شده در بالا اقدام بانک قوامین در وثیقه گرفتن مبلغ برای دادن تسهیلات کاملا قانونی است و این بانک از تسهیلات خود هیچ مبلغی را بلوکه نمی کند.

تحریریه پایگاه خبری کهگیلویه برای درج خبر خود که به صورت سهوی در آن اسم بانک قوانین را برده بود از مسئولان این بانک عذرخواهی می کند.

لازم به ذکر است که این خبر بعد از یک ساعت از انتشار تصحیح و نام بانک قوامین از خبر حذف گردید.

بانک قوامین دهدشت سازمان برتر در پاسخگویی به مردم دهدشت در سال ۹۴ _ ۹۵ انتخاب شد که پایگاه خبری کهگیلویه کسب این عنوان را به آقای احمد صداقت جو رئیس بانک قوامین دهدشت و کارکنان پرتلاش این بانک تبریک عرض می کند.

دیدگاه‌ها

برادرعزیزمن خودم درازای وام ده میلیون تومن دومیلیون وپانصدهزارتومان رابلوکه کردیدتااخرین قسط این علاوه براون سودی است که خودتون میگیرید پس چرامیگیدکذب والله خیرالماکرین

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک