آخرین اخبار

19. دى 1393 - 13:24   |   کد مطلب: 75
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:
قهرمانان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجلیل از قهرمانان ورزشی استان از مهمترین برنامه‌های این اداره کل در سال ۹۳ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،جهانبخش ایزدپور در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: با تغییر نگرش وزارت ورزش و جوانان به استان شاهد حمایت های مالی و معنوی خوبی در سال جاری بودیم و امید است با ادامه این روند بتوانیم شاهد رتبه مطلوبی از عملکرد در سطح کشور باشیم.

وی به همایش بزرگ پیاده روی خانواده شهر دهدشت در 26 ماه امسال اشاره کرد و افزود: این همایش که به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد،  سومین همایش بزرگ پیاده روی خانواده استان در یک سال اخیر است که از شبکه سوم سیما پخش و این خود در سطح کشور نیز بی سابقه بوده است.

ایزدپور به تکمیل استادیوم 15 هزار نفری یاسوج نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه ملی که در حال حاضر مهمترین پروژه وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور است رو به تکمیل بوده و با پیگیری‌ها و اقدامات اجرایی شبانه روزی تا پایان دی ماه تکمیل شده و در روز 10 بهمن با حضور وزیر ورزش و جوانان ، مسئولان استانی و جامعه ورزش استان با برنامه های ویژه افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از تعداد سی پروژه ورزشی اهدائی وزارت نفت به شهرستان‌های گچساران و باشت که شش پروژه آن در ماه گذشته افتتاح شد هفت پروژه دیگر آن نیز با حضور نماینده محترم مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی، نماینده‌های وزارت نفت، مسئولان استانی و شهرستانی و عموم مردم در این دو شهرستان افتتاح می‌شود.

ایزدپور در خصوص برنامه ویژه این اداره کل در حوزه جوانان، خاطرنشان کرد: همایش گلریزان ازدواج جوانان کهگیلویه و بویراحمد که برای اولین بار در سطح کشور و در شهر تهران برگزار می‌شود با توجه به همزمانی آن با رحلت عالم ربانی حضرت آیت اله مهدوی کنی(ره) و لغو آن در 29 مهرماه این برنامه مهم نیز در اواخر بهمن ماه و با حضور خیرین، مسئولان و عموم مردم برگزار می‌شود.

وی تجلیل از قهرمانان ورزشی استان را از مهمترین برنامه های این اداره کل در سال جاری عنوان کرد و گفت: مراسم تجلیل از پیشکسوتان و شخصیت‌های ورزشی شهرستان گچساران در بهمن ماه و تجلیل از قهرمانان ورزشی استان در اسفندماه امسال نیز از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 است.

ایزدپور ابراز کرد: در سال گذشته ما اولین یادواره 103 شهید ورزشکار استان را با عظمت و شکوه خاصی برگزار کردیم که دومین یادواره نیز اسفندماه برگزار می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از حمایت های مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،استاندار و مجموعه مدیران استانی در حمایت و همراهی ورزش و جوانان استان در سال جاری، عنوان کرد: این اداره کل در سال‌های گذشته طبق آمار وزارت ورزش و جوانان رتبه آخر را کسب کرده است که امیدواریم با این حمایت‌ها و اقدامات انجام شده در ارزیابی‌های این وزارتخانه بتوانیم جایگاه بسیار چشم گیری را در سطح کشور کسب کنیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک