آخرین اخبار

20. دى 1395 - 21:49   |   کد مطلب: 7361
فرماندارشهرستان کهگیلویه از برگزاری مراسمی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در دهدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه فرماندار شهرستان کهگیلویه عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری مراسمی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در دهدشت خبرداد.

 

علی پوزش  ضمن عرض تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به ملت ایران بیان کرد: هاشمی مخزن اسرار انقلاب بوده که در دوران قبل از انقلاب حضور داشته و بعد از انقلاب هم در مسولیت های مهمی حضور داشته و یار دیرین امام و رهبری بوده است.

 

وی با بیان اینکه هاشمی مثل کوهی استوار ستون انقلاب بوده ، عنوان کرد: ای کاش صداوسیما در زمان حیات ایشان نسبت به پخش این همه کلیپ و خدمات هاشمی اقدام می کرد تا مردم این شخصیت بزرگ را بهتر بشناسند.

 

وی با اشاره به نقش ۶۰ساله آیت الله هاشمی در انقلاب و در کنار امام و رهبری تصریح کرد: هاشمی حتی زندگی حیاتش را صرف انقلاب کرده است.

 

وی یادآورشد: به مناسبت درگذشت این مرد انقلابی مراسمی در روزسه شنبه و همزمان با روز خاکسپاری وی در  مسجدصاحب الزمان (عج) دهدشت  بعد از نماز مغرب وعشاء برگزار می شود.

 

پوزش ضمن دعوت از آحاد مردم و مسولین خاطرنشان کرد: در شهرستان ادارات فرهنگی با نصب بنر در ادارت یاد و خاطره وی راگرامی داشته و ابراز همدردی کرده اند.

 

وی اظهارداشت:هاشمی همیشه محور وحدت بوده و بعد از درگذشت وی باز هم باید محور وحدت باشد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک