آخرین اخبار

20. دى 1395 - 1:43   |   کد مطلب: 7353
فرماندار کهگیلویه کمبود امکانات و تجهیزات، نبود بخش خصوصی فعال در هنگام بروز حوادث در شهرستان را نقص جدی خواند و گفت: با این جود در مقابل حوادثی از قبیل سیل، زلزله و یا ... کمبود شدید امکانات حس می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، فرماندار کهگیلویه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان به تشریح چگونگی حضور ادارات خدماترسان پرداخت و کمبود امکات را مهمترین عوامل گسترش آتش عنوان کرد.

 

علی پوزش با بیان اینکه، ادارات با امکناات خود حضور یافته ولی ولی تجهیزات جوابگوی اطفای حریق نبود، تصریح کرد: امکانات شهرستان جهت مقابله با حوادث ناچیز است.

 

وی کمبود امکانات و تجهیزات نبود بخش خصوصی فعال در هنگام بروز حوادث در شهرستان را نقص جدی خواند و گفت: با این جود در مقابل حوادثی از قبیل سیل، زلزله و یا ... کمبود شدید امکانات حس می شود.

 

وی به رایزنی  با ستاد مدیریت بحران استان برای اختصاص حداقل یک خودروی مجهز برای ایستگاه آتش‌نشانی دهدشت اشاره و اذعان کرد: امیدوارم دراین خصوص مساعدت لازم شود.

 

پوزش  با بیان اینکه مردم در هنگام بروز چنین حوادثی حداکثر همکاری لازم را در محل با ادارت مربوطه داشته باشند، متذکر شد: حضور همه دستگاه‌ها با امکانات خود برای آواربرداری و خطرات احتمالی ناشی از آن در محل ضروری است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک