آخرین اخبار

18. دى 1395 - 22:52   |   کد مطلب: 7348
معاون فرماندار کهگیلویه، با اشاره به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی ، بیان کرد: تا کنون با کمبود کالای اساسی مواجه نشده ایم .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  معاون فرماندار کهگیلویه امروز در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان ، اظهار کرد: برقراری تعادل و کاهش نوسانات قیمتی مستلزم اتخاذ سیاست‌های مناسب و تغییر در عوامل موثر در عرضه و تقاضا است .

 

اسلام خسروی معاون بر تنظیم بازار و  نظارت جدی بر واحدهای صنفی به منظور کنترل بازار تأکید کرد و گفت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد.

 

این مسئول با بیان اینکه، در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد.

 

 خسروی با اشاره به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی ، بیان کرد: تا کنون با کمبود کالای اساسی مواجه نشده ایم .

 

وی گفت:  برای برقراری تعادل و کاهش نوسانات قیمتی بویژه در دو ماه پایانی سال باید با اتخاذ سیاست های مناسب و تغییر در عوامل موثر در عرضه و تقاضای کالاها نبض بازار را در دست گرفت .

 

خسروی متذکر شد: گشت های مشترک اداره صنعت معدن و تجارت ، اتاق اصناف و تعزیزات حکومتی شهرستان ادامه داشته باشد و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد .

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک