آخرین اخبار

14. دى 1395 - 14:08   |   کد مطلب: 7330
مسئول آبفای شهری دیشموک: با پیگیری‌های جدی خادمی استاندار و لدنی مدیر آبفای استان و حمایت بنیاد برکت با اختصاص مبلغ750میلیون تومان برای حل مشکل آب شرب شهر دیشموک در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مسئول آب و فاضلاب شهری دیشموک در گفتگو با خبرنگاران، گفت:  از مردم انتظار داریم همانطور که با فشار بر مسئولان و پیگیرشان در حل مشکل آب سهیم بودند سعی کنند برای حل باقی مشکلات هم بر مسئولان فشار بیاورند.

 

مسئول آبفای شهری دیشموک و در گفتگو با خبر دیشموک، اظهار کرد: آب دیشموک فقط دو ماه است که ناسالم است. 

 

افسون افزود: با بارش باران در دوسال گذشته ارتفاع چاه آب ما از 120 به 180رسید و شرکت آب و فاضلاب در اردیبهشت سال گذشته با حضور لدنی قرار بود چاه دیگری را بهره برداری کند که مشکل آب را تا دوماه قبل، برطرف شده است.

 

این مسئول تصریح کرد:به لیل بارش کم باران در امسال، آب ما به حالت اول برگشت و مشکل سال گذشته را به خود گرفت.

 

وی گفت: برای آبرسانی از مطالعات تا مشخص کردن نقطه مورد نظر گرفته و کارشناسی مکان، هزینه های زیادی را در بر دارد.

 

افسون با بیان اینکه، اختصاص اعتبار برای حل مشکل به راحتی نیست، گفت: شرکت آبفا از سال 87 تا اسفند91 اعتبار 12میلیارتومان را هزینه آبرسانی شرب شهر دیشموک کرد.

 

مسئول آبفای شهری دیشموک تاکید کرد: در سال گذشته به علت بارش کم باران همین آبی که از لحاظ بهداشتی و براساس نتایج و مستندات بهداشت، مصرف آن در ضریب صحیح و سالم است، منتها کمی از نظر مزه و طعم کمی تغییر رنگ داده است که نارضایتی مردم را به دنبال داشت.

 

افسون به تشکیل جلسات زیاد مسئولان دراین خصوص اشاره کرد و گفت: ما ساکت ننشستیم و این مسئله را پیگیر کردیم.

 

وی، به انتخاب جایگاه حفر چاه برای آب شهر دیشموک اشاره کرد و گفت:  از مردم انتظار داریم همانطور که بافشار و بر مسئولان و پیگیرشان در حل مشکل آب سهیم بودند سعی کنند برای حل باقی مشکلات هم بر مسئولان فشار بیاورند.

 

مسئول آبفای شهری دیشموک از مسئولان تشکر کرد و گفت: با پیگیری‌های جدی خادمی استاندار  و لدنی مدیر آبفای استان و حمایت بنیاد برکت با اختصاص مبلغ750میلیون تومان برای حل مشکل آب شرب شهر دیشموک در نظر گرفته شده که هفته آینده به حساب اداره آبفا پرداخت خواهد شد.

 

افسون از مشخص شدن مکان مناسب خبر داد و گفت: کارهای سند مالکیت زمین و دیگر موارد در حال انجام است  و ان شاءالله تا شش ماه آینده مشکل برطرف می شود.

 

این مسئول درخصوص چشمه دهورگ گفت: با وجود مصوب شدن رد جلسات شورای تامین و موافقت مسئولان استانی از بهره برداری چشمه دهورگ، مسئولان بخش صلح بر این داسنتند که استفاده از آب این چشمه به دلیل معارضات اجتماعی انجام نشود.

 

افسون، بهره برداری از چشمه دهورگ را منتفی اعلام کرد و گفت: از هفته آینده برای حل مشکل آب شرب شهر دیشموک شروع بکار خواهیم کرد.

 

این مسئول استفاده از اب فعلی دیشموک را از لحاظ بهداشتی مجاز عنوان کرد و گفت تا شش ماه آینده مسئله را حل می کنیم.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک