آخرین اخبار

12. دى 1395 - 0:56   |   کد مطلب: 7323
کارشناس اداره منابع آب شهرستانهای کهگیلویه گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بخش آب، با متخلفین، برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و آگاهی بخشی عمومی، نشست مشترکی با حضور کارشناسان اداره منابع آب و سازمان جهادکشاورزی شهرستان کهگیلویه و تعدادی از کشاورزان و بهره برداران روستای دستگرد از توابع این شهرستان، برگزار شد.

 

 کارشناس اداره منابع آب شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده، با ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت منابع آب در دشت کلاچو، برنامه های این اداره را برای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی به عنوان اصلی ترین و مهمترین راه حل برون رفت از وضعیت بغرنج کم آبی پیش آمده و جلوگیری از بحران آب در آینده، گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در جهت توجه دادن و استفاده بهینه از منابع آب زیرزمینی، وظیفه همگانی است.

مهندس آران، اظهار داشت: نقش کشاورزان و بهره برداران در مقوله کشاورزی، مبنی بر رعایت الگوی کشت، اجرای آبیاری مدرن، عدم آبفروشی و نصب کنتور هوشمند، در جهت حفظ و صیانت از منابع آبی، ضروری و ممتاز است.

 

وی با بیان اینکه، درصورت مشاهده هرگونه تخلف در بخش آب، با متخلفین، برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت، گفت: امیدوار هستیم که همه بهره برداران عزیز، نسبت به همراهی با اداره منابع آب، بیش از گذشته، فعال باشند تا انشالله بتوانیم این وضعیت را به خوبی مدیریت کنیم.

 

در ادامه، کارشناس جهاد کشاورزی، اجرای آبیاری تحت فشار توسط بهره برداران را اجباری وعنوان کرد: مدیریت سازمان جهاد کشاورزی با حداقل هزینه، همکاری لازم را با کشاورزان خواهند داشت.  

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک