آخرین اخبار

12. دى 1395 - 0:52   |   کد مطلب: 7322
رییس اداره منابع آب شهرستانهای کهگیلویه گفت: با حضور کارشناسان اداره منابع آب شهرستان و به دستور قضایی، دو حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان کهگیلویه، پر و مسلوب المنفعه شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  دمساز رییس اداره منابع آب شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی و اجرایی شدن طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و با دستور قضایی و حضور کارشناسان اداره منابع آب شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده، دو حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان کهگیلویه، پر و مسلوب المنفعه شد.

 

افزود: یکی از این چاهها کشاورزی و دیگری صنعتی بود که با دستور قضایی و حضور کارشناسان این اداره، پر و مسلوب المنفعه شدند.

وی  تصریح کرد: خوشبختانه، مردم عزیز منطقه، وضعیت کم بارشی های اخیر و مشکلات بوجود آمده بخاطر آن را بیشتر و بهتر از قبل درک کرده و همراهی مناسبی را در اجرای این طرح نشان داده ند.

 

دمساز اذعان کرد: امیدواریم آن عده قلیلی که نسبت به انجام تخلف در بخش آب، شرایط را در نظر نمی گیرند و به نسل آینده آسیب می رسانند، به این آگاهی برسند که با همکاری و همراهی با مدیران ادارت منابع آب شهرستانها، می توانند گام موثری در خدمت به نسل آینده بردارند و تنها راه نیز مشارکت در حفظ و صیانت از منابع آبی است.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک