آخرین اخبار

10. دى 1395 - 18:42   |   کد مطلب: 7310
امام جمعه باشت گفت:اگر استاندار از سوی جناح خود تحت فشار است لازم نیست به ما توهین کنند،شما تحت فشار هستی به ما چه ربطی دارد و جرم ما چیست!؟.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،پایگاه خبری شهرستان کهگیلویهحجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در نماز جمعه این هفته باشت گفت:کسی به دید سیاسی به مسئله نگاه نکند،من افتخار میکنم که خادم مردم شهرستان باشت هستم.

وی گفت: اخیرا استاندار جایی صحبت کرده اند و در آن جلسه به ائمه جمعه اهانت کرده اند.
 
اگر استاندار از سوی جناح خود تحت فشار است لازم نیست به ما توهین کنند
 
عبودی بیان کرد: محترمانه جواب استاندار را میدهم،ایشان گفته اند ائمه جمعه دولت را تخریب می کنند ائمه جمعه غیرواقع را بجای واقع به خورد مردم میدهند!! این مسئله یعنی ائمه جمعه هر چیزی که برای مردم میگویند دروغ است.
 
وی افزود:اگر استاندار از سوی جناح خود تحت فشار است لازم نیست به ما توهین کنند،شما تحت فشار هستی به ما چه ربطی دارد و جرم ما چیست!؟
 
امام جمعه باشت گفت:اگر استاندار میخواهد از قضیه استخدام های فله ای فرار کند و فکر مردم را به جهت دیگری ببرد بداند که فایده ای ندارد و باید پاسخگوی مردم باشد که قضیه استخدام های فله ای چیست؟
 
وی بیان کرد:شما که میگویی حق شهروندی حق مردم است که جواب بخواهند،مگر حق شهروندی چیزی جز جواب دادن به مردم است.
 
عبودی افزود: حق مردم است که در در جریان اخبار و اطلاعات و مسائل کشور قرار بگیرند،شما اگر از این قضیه ناراحت هستی پس حقوق شهروندی تصویب نکنید.
 
حاضر هستم در تلویزیون باهم مناظره داشته باشیم / چرا جواب نمی دهید
 
وی گفت:حاضر هستم در تلویزیون باهم مناظره داشته باشیم،مصداق بیان کنید این که کلی بگویید ائمه جمعه دولت را تخریب میکنند قابل قبول نیست.
 
عبودی ابراز داشت:شما استاندار استان هستی و فرزند همین استان  ما خوشحال هستیم اگر شما موفق باشی و رشد کنید.
 
عبودی گفت:ما همه جور ارتباط که لازم بود باشما برقرار کردیم اما شما یک قدم جلو نیامدی،بخدا قسم که ۴سال است استاندار یک بار جواب تلفن و پیام را نداده است،چرا جواب نمیدهید!
 
وی افزود:شما استاندار هستی من هم امام جمعه این شهرستان شما با استاندارهای استان دیگر فرقی ندارید،ما با مسئولین رده بالای کشور تماس میگیریم اگر در جلسه باشند و جواب ندهند بعد از جلسه خودشان تماس میگیرند.
 
عبودی افزود:شما استاندار یک استان کوچک هستی،یعنی میخواهید بگویید سرتان شلوغ است که ارتباط خود را با ما ضعیف کردی!در این میان تقصیر ما چیست،بنده بارها حضوری باشما صحبت کردم و گفتم که ارتباط داشته باشید.کسی به دید سیاسی به مسئله نگاه نکند،من افتخار میکنم که خادم مردم شهرستان باشت هستم.
 
شما هنوز همان ۴۵هزار و ۵۰۰تومان را به مردم میدهید /چرا استاندار در این باره به مردم جوابگو نیست؟
 
عبودی گفت:استاندار جوابگو باشید،رشد ۷/۴درصدی فقط به واسطه فروش نفت است که قیمت نفت بالا رفت و پول بیشتر شد و میگویند رشد اقتصادی داشته ایم که کارشناسان کشور گفتند این رشد اقتصادی نیست.
امام جمعه باشت افزود:دولت گفتند خروج از رکود داشتیم که کارشناسان کشور گفتند هیچ گونه خروج از رکودی نداشته ایم.
عبودی ابراز کرد: مسئله یارانه که خیلی از مردم را هم حذف کردید وزیر میگوید مصیبت عظما است و برای پرداخت آن عزا گرفتند در صورتی که حاملان انرژی در این چند سال چند برابر شده است،ولی شما هنوز همان ۴۵هزار و ۵۰۰تومان را به مردم میدهید ،که بر اساس کمیسیون تلفیق مجلس ارزش ۴۵هزار و ۵۰۰تومان یارانه برابر با ۸هزارتومان امروز است،چرا استاندار در این باره به مردم جوابگو نیست؟
 
چرا وقتی به شهرستان ها میروید به دفتر امام جمعه سر نمیزنید؟
 
وی افزود:ما اینها را میدانستیم و برای اینکه میخواستیم از دولت حمایت کنیم چیزی نگفتیم،چون این دولت اسلامی و رئیس جمهور کشور ما است،و هرجایی که دولت خوب عمل کند از آن حمایت کرده ایم و از این به بعدهم حمایت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه شما این حرف ها را درسایت ها میزنید گفت:منظورتان این است که امام جمعه ها دروغگو هستند که اگر اینطور است مردم نباید دیگر پشت سر ما نماز بخوانند. 
عبودی افزود:شما بزرگ استان هستی نباید این حرفها را بزنید،چرا وقتی به شهرستان ها میروید به دفتر امام جمعه سر نمیزنید؟آیا کسر شان شما میشود یا حرفی دنبال شما میزنند.
عبودی در ادامه گفت:ائمه جمعه را مظلوم گیر آورده اند ،نگذارید حرفایی بیشتر این بزنیم و حقوق های نجومی را پیگیری کنید که اینها همگی حق مردم بوده است.
 
تشنج ایجاد نکنید و بجای این حرفا جامعه را اصلاح کنید
 
وی گفت:اگر جایی را ائمه جمعه خراب کرده اند مصداق بیاورید که کجا خراب شده است،تشنج ایجاد نکنید و بجای این حرفا جامعه را اصلاح کنید.
 
عبودی افزود:شما هم به اشتباه خود اعتراف کن،ما افراد کینه ای نیستیم و مثل دو برادر باهم برخورد میکنیم،ما در آستانه انتخابات هستیم بگذارید جامعه در آرامش باشد.
 
همان کسانی که در فتنه ۸۸دخیل بوده اند به آقای ترامپ نامه نوشته اند
 
عبودی گفت:۳۰نفر از فتنه گران همان کسانی که در فتنه ۸۸دخیل بوده اند به آقای ترامپ نامه نوشته اند که خواهش میکنیم کاری بکنید که جمهوری اسلامی از بین برود،ما این حاکمیت اسلامی را نمیخواهیم،تلاش کنید تحریم هارا بیشتر کنید چون اگر تحریم ها بیشتر شود ما ممنون شما میشویم،شما وعده داده اید که برجام را پاره میکنید خواهش میکنیم این کار را انجام دهید و برجام را از بین ببرید.
 
وی افزود:چه حرفای ذلیلانه ای زده اند،اینها دلشان پر است عصبانی و خشمگین هستند و اگر از خون ملت به آنها بدهند میخورند.
امام جمعه باشت افزود:شاید ملت دعواهای خانوادگی داشته باشد ولی  ملت ایران،مردم عزیزمان همه ی گروه ها جناح ها در کنار هم هستند،در مقابل شما متحد هستیم.
 
وی گفت:با وجود اختلاف سلیقه ها ولی،دولت،قوه مجریه،قوه مقننه،دستگاه های قضایی درکنار هم هستیم و برای آنها مشکلی پیش نمی آید.
عبودی بیان کرد:ملت عزیزمان این فتنه گران را بشناسند که خواهان چه چیزهایی هستند.
 
منبع:باشت نیوز
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک