آخرین اخبار

9. دى 1395 - 23:07   |   کد مطلب: 7305
با تلاش و پیگیری سرمایه‌گذار شرکت سیمان سپو و حمایت نماینده شهرستان کهگیلویه در مجلس، قرارداد فاینانس پروژه سیمان سفید سپو با شرکت دولتی چینی CNTIC به مبلغ ٩٠ میلیون یورو منعقد گردید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  با تلاش و پیگیری سرمایه‌گذار شرکت سیمان سپو سیامک ضرغامپور بویراحمدی و حمایت نماینده شهرستان کهگیلویه عدل هاشمی‌پور قرارداد فاینانس پروژه سیمان سفید سپو با شرکت دولتی چینی CNTIC به مبلغ ٩٠ میلیون یورو منعقد گردید.

 

با تلاش و پیگیری سرمایه‌گذار شرکت سیمان سپو سیامک ضرغام‌پور بویراحمدی و حمایت نماینده شهرستان کهگیلویه عدل هاشمی‌پور قرارداد فاینانس پروژه سیمان سفید سپو با شرکت دولتی چینی CNTIC به مبلغ ٩٠ میلیون یورو منعقد گردید.

 

این پروژه که پس از وقفه‌ای ۵ ساله و علیرغم ٢۵٪‏پیشرفت فیزیکی بعلت خروج سرمایه گذار خارجی و عدم حمایت سیستم بانکی متوقف گردیده بود هم اکنون با تغییر خط تولید از سیمان خاکستری به سیمان سفید با ظرفیت ١٢٠٠ تن در روز، قرارداد EPC+F با کنسرسیومی مرکب از ٣ شرکت دولتی چینی، CNTIC، SINOMA، TCDRI، که به ترتیب فاینانسر و مجری پروژه و دو شرکت بعدی مهندسی و ساخت ماشین الات را به عهده دارند با حضور نماینده شهرستان کهگیلویه و مدیران ارشد شرکت‌های چینی و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان سپو سیامک ضرغامپور بویر احمدی منعقد و با توافق صورت گرفته تا ٣ ماه اینده مناقصه فاز ٢ برگزار و عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌گردد. با توجه به مفاد قرارداد تا ٣٠ ماه آینده این پروژه به بهره برداریخواهد رسید.

 

بنا به اظهارات ضرغامپور و مشاور صنعتی شرکت سیمان سپو، این پروژه بزرگ‌ترین پروژه سیمان سفید کشور می‌باشد واز نظر کیفیت مواد وصادرات نسبت به سایر تولیدکنندگان از بهترین کیفیت و موقعییت صادراتی برخوردار می‌باشد.

ضرغام‌پور عنوان کرد: علیرغم بی‌توجهی و کم لطفی مسئولان نسبت به رفع موانع این پروژه، حال که شرایط اجراء پروژه با حضور سرمایه گزار خارجی فراهم گردیده خواهان حمایت همه جانبه مسئولان و مدیران در سطح استان و کشور هستیم تا با راه اندازی این پروژه، علاوه بر ایجاد هزاران شغل مستقیم و غیر مستقیم شاهد رفع محرومیت از منطقه و توسعه پایدار در سطح استان و کشور باشیم.

۴۲۹۹۰۲۶۹۰_۲۱۰۳۸

۴۲۵۷۰۱۷۴۵_۲۸۶۸۸۴

۱

۴۲۵۷۱۸۹۸۱_۲۸۶۲۴۲

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک