آخرین اخبار

9. دى 1395 - 14:44   |   کد مطلب: 7304
برخی از ادارات دیشموک در جهت گرامیداشت مراسم 9دی در دیشموک سهل انگاری کرده و حتی عدم حضور برخی مسئولان در این برنامه محسوس بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  مراسم نهم دي در ديشموك با حضور اقشار مختلف مردم و برخي مسؤولان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) ديشموك برگزار شد.

از حواشی این مراسم می توان به نکاتی در ذیل اشاره کرد.

در اين مراسم كه با تقدير و تشكر امام جمعه موقت شهر ديشموك حجت‌الاسلام شعيب عبدالپور شروع شد.

وی، توضيحاتي در خصوص نهم دي ارائه داده است و در تقدير و تشكر خود از گفتن نام برخي افراد به هر حال به به دلایل نامشخص خودداری کرده و نام اصحاب رسانه مثل هميشه از قلم افتاد و  به سخنان خود پايان داد.

حجت‌الاسلام موسوي نماينده ولي فقيه در بسيج ناحيه دهدشت ضمن تشريح نهم دي‌ماه 88 اظهار كرد: نهم دي روز بصيرت و ميثاق با ولايت بود و يك روز تاريخي است كه بايد به فرموده رهبر در كتاب‌هاي مدارس نوشته شود.
وي در ادامه گفت: هدف اصلي دشمنان بر به وجود آوردن فتنه 88 تضعيف نظام و اصل ولايت بود كه با تدبيرانه مقام معظم رهبري تمام نقشه‌هاي دشمنان نقش بر آب گرديد.

در اين مراسم حاشيه‌هاي هم وجود داشت يكي اينكه با توجه به مصوب شدن در جلسه هماهنگي مراسم نهم دي ماه و تاكيد بر آماده کردنبنر و پارچه‌نويسي ادارات شده كه اين کار  فقط توسط چند اداره انجام شد  كه تصاویر آنها را را در ذيل مشاهده می کنید.

 


و برخي از ادارات هم بر اثر سهل‌انگاري و دلايل ديگر از نصب پارچه و بنر خودداري كردند .

 

نه فقط سهل انگاری ابرخی ادارت به پارچه نویسی بلکه مسئولان برخی اداره هم از حضور در این مراسم یوم الله خودداری کردند.

نکته جالب توجه اینجا که  برخي افراد در حين شعار مرگ بر آمریکا حتي به خود اجازه بلند شدن را نداده که در همراهي ديگر افراد شعار بگويند.

و جاي بسي تاسف دارد كه با توجه به اينكه اين روز يك روز يوم‌الله است و تاكيد همه مسؤولان بر برگزاري هر چه باشكوهتر اين مراسم بود اما متاسفانه برخي افراد كه پست‌هاي كليدي در اين نظام را دارند نسبت به اين امر بي‌تفاوتي خود را در حضور همه افراد نشان می دهند.

لذا انتظار میرود که مدیران ادارات در جهت گرامیداشت چنین روزهای بزرگیف کمر همت بسته و خداقل مصوبات جلسات شورای اداری را اجرا کنند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک