آخرین اخبار

9. دى 1395 - 12:26   |   کد مطلب: 7300
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:
در فتنه88 به نام آزادی و لیبرالیسم بر علیه آزادی شورش کردند/ سران فتنه باید محکوم شوند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان اینکه، سران فتنه اقتدار نظام را زیرسوال برده و خط خود با اغتشاش‌گران را جدا نکرده بلکه یکی کردند، گفت: خود مردم ولایی باید اینها را به سزای اعمال خود برسانند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام سید محمد رضا موسوی اصل مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه امروز در مراسم گرامیداشت حماسه9دی و در جمع مردم دیشموک با اشاره به 4 اصل مهم استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت در نظام انقلاب اسلامی ، اظهار کرد:  شکل‌گیری هر حرکتی به عنوان انقلاب درون‌زا، مستلزم و متکی به سه ضلع ایدئولوژی، عقیده و مکتب، مردم و حضور مردم و سومین ضلع رهبری برای موفقیت است.

 

وی با بیان اینکه،انقلاب اسلامی محدود به مرزها نیست، اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک راه حل برای مستضعفین، مظلومین و ازادگان دنیا بود که محقق شد.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌اصل با اشاره به برخی توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی از جمله، جنگ تحمیلی، کوده تاهای طراحی شده توسط غربی ها، تحریم اقتصادی، پروژه نفوذ، تهاجم فرهنگی، توسعه فرهنگ سرمایه داری و کوی دانشگاه، گفت: اینها همه برنامه های طراحی شده دشمن برای انتقام از مردم بوده است که بجایی نرسید.

 

وی بیان کرد: دشمن در فتنه88 با تمام هم‌افزایی خود در جهت تهییج افکار عمومی و کمک و به میدان آوردن فریب خوردگان داخلی، قصد به چالش کشاندن 4 اصل انقلاب را داشته است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از همه ظرفیتهای خود به ویژه رسانه، قصد مقابله با انقلاب اسلامی را دارند، گفت: فتنه88 یکی از تلخ ترین وقایع تاریخ این نظان بوده است.

 

وی تاکید کرد: قتل، کشتار، غارت، صدمه به بیت المال، از بین بردن اموال عمومی و بی قانونی میلیاردها دلار را صدمه به این کشور وارد کرده است.

 

موسوی اصل گفت: اینها به نام آزادی و لیبرالیسم بر علیه آزادی شورش کردند.

 

وی، با انتقاد از اقدام برخی خواص و نخبگان بی بصیرت شیفته مال و قدرت در داخل کشور در فتنه88، گفت: اینها با کمک بنیادهای غرب ماهها قبل تقلب در انتخابات و دیگری دروغ را برای این دسیسه، برنامه ریزی کردند.

 

حجت الاسلام موسوی اصل اذعان کرد: همه دسیسه‌های دشمن داخل و خارج در فتنه88 برای  اسلام ستیزی می باشد.

 

وی افزود: در 9دی اگر برای مردم ولایی و متدین ما امکان وجود داشت ، خودشان سران فتنه را به سزای اعمالشان می‌رساندند.

 

موسوی اصل با بیان اینکه، سران فتنه اقتدار نظام را زیرسوال برده و خط خود با اغتشاش‌گران را جدا نکرده بلکه یکی کردند، گفت: خود مردم ولایی باید اینها را به سزای اعمال خود برسانند.

 

وی با اشاره به شعارهای سرداده شده، هتک حرمت‌ها، صدمه و ضرر و زیان‌های فراوان در فتنه 88 توسط این بی بصیرت‌ها به کشور، خاطرنشان کرد: چرا این افراد محاکمه نشدند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: دشمنان ناامید نیستند و تلاش می کنند از راهبرد نفوذ و دوستی وارد شده و به کشور ضربه بزنند و جامعه را به بی بندباری بکشانند.

 

موسوی اصل با بیان اینکه، عده  ای بصورت غیرقانونی در فتنه88 بیش از 9 ماه کشور را درگیر ناامنی کرده اند، متذکر شد: نظام انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال اهداف پلید و نیرنگ دشمنان را تا به امروز نقش بر آب کرده است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک