آخرین اخبار

8. دى 1395 - 14:41   |   کد مطلب: 7294
چهره های نام آشنا وشاخص اصلاحطلبان کهگیلویه بزرگ و استان کهگیلویه و بویراحمد درپاسخ به سوالات خبرنگاران درباره حماسه 9 دی سکوت معناداری را پیشه کرده اند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

 

خبرنگار سایت ما برای پرسیدن نظر سران اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ قصد گفتگویی با آقای منطقیان و آقای لاهوتی داشت و به همین منظور با هر دو چهره اصلاح طلب استان تماس گرفت.

 

آقایی منطقیان با وجود تماس های فراوان گوشی خود را جوابگو نبود.

 

آقای لاهوتی دیگر چهره سرشناس اصلاح طلب شهرستان و استان تماس ما را جواب داد و قبل از اینکه سوال خود را درباره حماسه 9 دی بپرسم، به محض اینکه خود را به عنوان خبرنگار معرفی کردم حرف من را قطع کرد و گفت: معذرت خواهی می کنم اگر برای مصاحبه تماس گرفته اید، من شرمنده ام حتما الان میخواهید درباره 9 دی سوال بپرسید من از مصاحبه درباره این چیزا شرمنده ام و اصلا و ابدا درباره این موضوع مصاحبه نمی کنم، خدانگهدارتون...

 

به این ترتیب هیچ کدام چهره های شاخص اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ به سوالی درباره حماسه 9 دی و علت ماندگاری این حناسه پاسخی ندادند.

 

سید قادر لاهوتی و محمود منطقیان از چهره های نام آشنا و سران اصلاحطلبان شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که همواره در انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ ثبت نام کرده اند اما هیچ وقت به مجلس شورای اسلامی راه پیدا نکرده اند.

 

سید قادر لاهوتی سوابقی از جمله فرمانداری گچساران و ریاست دانشگاه پیام نور دهدشت را در سابقه خود دارد.

لاهوتی 60 ساله، با مدرک دکتری زبان و ادبیات فارسی عضور هیئت علمی دانشگاه آزاد گچساران است.

 

محمود منطقیان نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات و متولد 1332 است.

منطقیان در ادوار گذشته در دو دوره کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که موفق به حضور در مجلس نشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک