آخرین اخبار

7. دى 1395 - 18:42   |   کد مطلب: 7293
بخشدار دیشموک ضمت دعوت آحاد مردم و مسئولان به حضور پرشور در راهپیمایی9دیماه امسال، گفت: 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تقابل حق و باطل است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حسن امیریان بخشدار دیشموک در گفتگو با خبرنگار با اشاره به نقش با ارزش رهبری امام خامنه ای و نجات نظام از فتنه ، اظهار کرد:  استکبار جهانی در سال های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام، از جنگ نرم به عنوان حربه ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه ها به دنبال همسویی افکار عمومی ملل مسلمان با سیاست ها و اندیشه های مادی گرایانه خود است.

 

وی افزود: در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر نبود درایت و بینش عمیق حضرت امام خامنه ای معلوم نبود که چه به سر این نظام می‌آمد.

 

رئیس شورای اداری دیشموک تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه با انتشار اخبار و رویدادهای مختلط از درست و نادرست بر افکار عمومی ایران تاثیر گذاشته و جماعتی را در توهم این مساله که این نظام متقلب است و باید آن را از بین برد، قرار دادند.

امیریان با بیان اینکه، 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تقابل حق و باطل است، گفت: نهم دی ماه روز بصیرت و آگاهی ملت ایران و روز دفاع از ارزش های اسلامی و الهی و روز بیعت مجدد با ولی امرمسلمین جهان می باشد.

 

وی، ضمن دعوت آحاد مردم شجاع و قهرمان پرور بخش دیشموک بویژه از شورای اداری و دهیاران و شوراهای اسلامی بخش وشهر ببرای حضور باشکوه در این روز، بیان کرد: میخواهم که در این مراسم باشکوه شرکت کرده و یکبار دیگر روحیه استکبارستیزی و دفاع ازهویت اسلامی ایرانی خویش را به نمایش بگذارند.

 

رئیس شورای اداری دیشموک حماسه نهم دی ماه را برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار کرد: خدا را شاکریم که با برخورداری از فرهنگ سرخ تشیع و پیروی از امام حسین (ع) و یاران با وفایش، نظامی در جهان مستقر شد که امروزه در سراسر گیتی به‌عنوان یکی از مستحکم‌ترین و بی‌نظیرترین نظام‌ها، رسالت منطقه‌ای و جهانی‌اش را دنبال می‌کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک