آخرین اخبار

7. دى 1395 - 17:13   |   کد مطلب: 7290
امام جمعه دهدشت گفت: مردم ایران در 9 دی یک حرکت کوبنده و توفنده ای در مقابل توطئه دشمن انجام دادند و همه طوطئه ها و طراحی های دشمن را در هم کوبیدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در گفتگو با این پایگاه خبری با بیان اینکه 9 دی حماسه بزرگ ملت شریف ایران در مقابله با توطئه طراحی شده دشمن بود افزود:  این توطئه توسط فریب خوردگان وفتنه گرانی از داخل اتفاق افتاد که مردم ایران جواب محکمی به این توطئه دادند.

 

امام جمعه دهدشت ادمه داد:  این توطئه داشت پایه های نظام را به لرزه در می آورد و وحدت ملی مردم و امنیت کشور را هدف قرار داده بود.

 

حسینی گفت: مردم ایران در 9 دی یک حرکت کوبنده و توفنده ای در مقابل توطئه دشمن انجام دادند و همه طوطئه ها و طراحی های دشمن را در هم کوبیدند.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی تصریح کرد: باید این روز گرامی داشته شود این روز یاد و خاطره بزرگی است که ملت ایران در سال88 خلق کرد.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دشمن امید داشت که بتواند بعد از انتخابات 88 کمر انقلاب را بشکند افزود: مردم وقتی که متوجه خیانت و توطئه دشمن و عده ای در داخل کشور شدند مثل سیل خروشان وارد خیابان ها شدند و این آتش برافروخته را خاموش کردند.

 

حسینی در پایان ضمن ضرورت گرامی داشت این روز  افزود: از همه مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه و استان کهگیلویه و بویراحمد تضاضا داریم که روز 9 دی را گرامی بدارند و در این روز که تجمعی در مصلی امام خمینی(ره) دهدشت برگزار خواهد شد شرکت کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک