آخرین اخبار

5. دى 1395 - 9:43   |   کد مطلب: 7274
فرماندار جدید بهمئی با اشاره به مشکلات شهرستان بهمئی، خواهان حمایت همه جانبه مردم و مسئولان جهت رسیدن به نقطه مطلوب شد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانیپایگاه خبری شهرستان کهگیلویه فرماندار جدید بهمئی در مراسم معارفه خود از اعتماد مجموعه استانداری به وی نسبت به واگذاری این مسئولیت سنگین تقدیر کرد.

 

عل اکبر فرهنگی نسب با تقدیر از نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدوارم بتوانم از پتانسیل های سردار هاشمی در خدمت رسانی به مردم بهمئی به خوبی استفاده کنم.

 

وی تصریح کرد:واگذاری مسئولیت سنگین فرمانداری به بنده توفیقی است که اگر بتوانم در راستای خدمت به مردم محروم بهمئی گامی بردارم، هم شیرین بوده و هم خیر دنیا و آخرت در آن است.

 

فرهنگی نسب افزود:با وجود سرازیر شدن خیل عظیمی از امکانات از اول انقلاب تاکنون به شهرستان بهمئی، هنوز هم در گوشه گوشه شهرستان ما حتی در مرکز آن مشکلات زیادی داریم که رفع آنها از دست بنده به عنوان فرماندار به تنهایی بر نمی آید.

 

وی گفت:بنده صمیمانه از همین تریبون اعلام می کنم که هر کس از هر جناح سیاسی می تواند به مجموعه مدیریتی شهرستان بهمئی خدمت کند، دست او را به گرمی می فشارم و از همه تقاضای کمک می کنم تا شهرستان را به سمت نقطه مطلوب ببریم.

 

فرماندار جدید بهمئی ادامه داد:بر خلاف نگرش سیاسی خودم در هیچ حوزه ای از شهرستان فرقی بین مردم نخواهم گذاشت.

 

فرهنگی نسب با اشاره به انتخابات پیش رو در شهرستان، گفت: در شهرستان بهمئی همه مردم به طریقی با هم ارتباط فامیلی دارند  و همین جا جلوی مردم و رسانه ها اعلام می کنم قصد دخالت در انتخابات را ندارم.

 

وی افزود:من به همه کسانی که قصد شرکت در انتخابات شورای اسلامی را دارند قول میدهم که هیچ ذهنیت و سوء ذهنی برای ورود به انتخابات نداشته باشم و تمام توانم را به خرج میدهم تا انتخاباتی با بالاترین مشارکت، کمترین تنش و بالاترین سطح عدالت برگزار کنیم، فقط دنبال تبلیغات انتخاباتی خود باشید.

 

فرهنگی نسب با اعلام آمادگی کامل جهت برقرای تعامل با کلیه مدیران کل استان، گفت: از تمامی مدیران کل می خواهم که توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند و از رسانه ها می خواهم برای خدمت گزاری بهتر به مردم شهرستان به بنده کمک کنند و اگر نقدی هم داشته باشند، با جان و دل می پذیرم.

منبع:سایت خبری آوای ماغر،

انتهای پیام/م.غ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک