آخرین اخبار

4. دى 1395 - 21:31   |   کد مطلب: 7265
فرمانده کل سپاه گفت: از اهداف دشمنان به مخاطره انداختن امنیت در بخش هوایی ایران بود اما سپاه با تلاش خود دشمن را ناامید کرده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در همایش گرامیداشت سالروز فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی یکی از اهداف دشمنان این بود که امنیت را در بخش هوایی از ایران سلب کنند و سپاه با تلاش خود دشمن را ناامید کرده است.

وی تصریح کرد: در سالهای اخیر نیز این ماموریت سپاه حفاظت هواپیمایی به بهترین نحو در حال انجام است.

جعفری گفت: امنیت شرط اول پیشرفت و رشد هر جامعه ای است و الزام اولیه هر جامعه، برقراری امنیت است و برای همین با پیروزی انقلاب دشمنان اولین هدفشان ایجاد ناامنی در کشورمان بود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند این را ثابت کنند که نظام انقلاب اسلامی قادر به تامین امنیت خود نیست، افزود: سپاه توانسته در همه عرصه های امنیتی و دفاعی وظیفه خود را به بهترین نحو انجام بدهد.

وی با طرح این سوال که «چرا جامعه ما با وجود این همه دشمنی که توسط کشورهای منطقه ای و فرامنطقه‌ای علیه آن برنامه ریزی شده و دلار و ریالهای زیادی خرج می‌کنند، با این امنیت مثال زدنی همراه است؟» گفت: امروز برخی تماس ها بین کسانی که هیچکس فکرش را نمی‌کند مثل عربستان و اسرائیل برقرار می‌شود تا در ایران ایجاد ناامنی کنند.

جعفری گفت: علت اصلی امنیت امروز جامعه را باید در مردم و ایمان مردم به جمهوری اسلامی جستجو کرد.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود، ایستادگی در برابر استکبار و امریکا را اصل اساسی انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه و تا کنون این ایستادگی توسط مردم به بهترین نحو انجام شده است، اظهار داشت: شاید به برخی شعارها و اصول دیگر انقلاب به آن صورت توجه نشده باشد ولی به اصل استکبارستیزی توجه شده هرچند ممکن است این اصل هم توسط تعداد معدودی از مسولین رعایت نشده باشد ولی عامه مردم پای این اصل ایستاده‌اند.

وی امنیت را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز دامنه این امنیت از مرزهای ایران نیز خارج شده است.

جعفری ادامه داد: در کنار این امنیت، یکی دیگر از بزرگترین دستاوردها، صدور انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی با اقتدار در حال پیشرفت است، گفت: جبهه نبرد حلب که خط مقدم انقلاب اسلامی است یکی از بزرگترین شکست دشمنان و در راس آنها امریکا و اسرائیل بود که توسط انقلاب اسلامی به آنها تحمیل شد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز حماسه 9 دی ملت ایران، این حماسه را حاصل مقاومت و ایستادگی و بصیرت مردم مومن و انقلابی در برابر توطئه استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: خطر فتنه ٨٨ به مراتب بیشتر از جنگ 8 ساله بود اما بصیرت و ایمان مردم باعث عبور از آن شد.

جعفری با بیان اینکه دشمنان بدنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه بودند اما مردم اجازه این کار را ندادند، گفت: ملت ایران جایگاه ولایت فقیه را نسبت به هر عامل دیگر در کشور در این قضایا درک کردند.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت ماموریت‌های سپاه پاسداران در حراست از انقلاب و دستاوردهای آن پرداخت و گفت: یکی از زمینه های تخریبی که برای مخالفان انقلاب اسلامی وجود دارد ضربه زدن به ارکان انقلاب بوده و قطعا سپاه یکی از همین ارکان انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه در عین حال تصریح کرد: حفظ انقلاب اسلامی ارتباط مستقیم با رضایتمندی مردم دارد و باید امنیت را همراه با رضایت و آرامش مردم تامین کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک