آخرین اخبار

1. دى 1395 - 21:24   |   کد مطلب: 7243
عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی کارنامه قابل قبولی دارد و نباید با وی سیاسی برخورد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،    پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،غلام محمد زارعی در گفت و گو با خبرنگاران در مخالفت با طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی، با ابراز تاسف از حادثه برخورد دو قطار و تسلیت به هموطنان داغدیده، ابراز داشت: اگرچه سانحه ای اتفاق افتاده باید بررسی شود و با عوامل آن برخورد شود اما نباید آن را دستاویزی برای مسائل سیاسی کرد.

وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در این ماجرا گفت: متاسفانه رسانه ملی در روزهای اخیر مطالب مغایر با گزارش قرائت شده توسط سخنگوی کمیسیون عمران درباره حادثه ریلی سمنان ارائه کرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با دفاع از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد:  آخوندی و همکارانش تلاش های زیادی انجام داده اند و خدمات ممتازی به مردم شریف ارائه کرده اند و شایسته نیست خدمات ایشان نادیده گرفته شود.

وی به قرارداد اخیر وزارت راه و شهرسازی با شرکت هواپیمایی بوئینگ به عنوان یک دستاورد مهم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قرارداد اخیر با شرکت بوئینگ دستاورد بسیار مهمی است که هم در صنعت هوایی و خدمات فرودگاهی تحول ایجاد خواهد کرد و هم اشتغالزایی قابل توجهی در پی خواهد داشت و انعقاد این قرارداد در چنین شرایطی قابل تحسین است.

غلام محمد زارعی تاکید کرد: در شرایطی که کنگره آمریکا تحریم های 10 ساله را علیه ایران تمدید کرده است، قرارداد با شرکت بوئینگ با مدیریت خوبی انجام گرفت و گام مهمی برای توسعه و نوسازی ناوگان هوایی کشور است.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس افزود: در حال حاضر هموطنان سالانه بیش از 4 میلیارد دلار به ایرلاین های خارجی پرداخت می کنند که با این قرارداد این مبلغ به ایرلاین های داخلی پرداخت می شود.

زارعی تصریح کرد: جذب سرمایه گذار از بخش خصوصی به دلیل کاهش اعتبارات عمرانی کشور از دیگر تلاش های سازنده  آخوندی در وزارت راه و شهرسازی است که قرارداد با بوئینگ نیز از محل جذب سرمایه گذار است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر نوسازی ناوگان هوایی کشور، در حوزه بنادر، ساخت بزرگراهها و توسعه حمل و نقل ریلی در دولت یازدهم گام های بزرگی برداشته شده است و اقداماتی ارزنده ای نیز در دست اقدام است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: علیرغم تنگناهای بودجه ای، راه و شهرسازی خدمات مطلوبی به مردم مناطق محروم ارائه کرده است و برای استمرار این خدمات باید حاشیه ها را از وزارت راه و شهرسازی دور کرد.

غلام محمد زارعی تصریح کرد: در مقطع کنونی نیاز کشور همدلی و هماهنگی و کار و تلاش برای رفع مشکلات و ایجاد رونق اقتصادی و همچنین فعال کردن ظرفیت های موجود برای توسعه است.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس با تاکید بر ضرورت جلوگیری از سهل انگاری در حوزه حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی و تکرار چنین حوادثی، گفت: وزیر راه و شهرسازی بخاطر خدمات گذشته و اقداماتی که در دست اجرا دارد لازم است حمایت شود و نباید خدمات و زحمات ایشان نادیده گرفته شود و شایسته نیست بخاطر حادثه ای که قطعا با مسببان آن برخورد خواهد شد، وزارت راه و شهرسازی دچار تزلزل شود./منبع یوپنا

انتهای پیام/ر

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک