آخرین اخبار

22. آذر 1395 - 10:10   |   کد مطلب: 7016
امام جمعه موقت دیشموک، اظهار کرد: متاسفانه هیچ دولتی حمایت کافی و مورد نیاز را از نهادهای فرهنگی به ویژه مساجد، نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   حجت الاسلام شیخ شعیب عبدالپور امام جمعه موقت دیشموک در مراسم افتتاح ساختمان جدید پایگاه بسیج روستای درغک  درمسجد صاحب الزمان(عج) این روستا، اظهار کرد: متاسفانه هیچ دولتی حمایت کافی و مورد نیاز را از نهادهای فرهنگی به ویژه مساجد، نمی‌کند.

وی افزود: میطلبد مردم با مساعدت خویش و با همکاری بسیج و سپاه که داعیه‌دار مسائل فرهنگی است مساجد را بسازند و رونق دهند.

وی با بیان اینکه، تنها نهادی که باقوت از کارهای فرهنگی حمایت می‌کند، بسیج و نهادهای خودجوش مردمی است، گفت: گروهای جهادی در بحث ساخت مساجد کارهای بزرگی در مناطق محروم انجام می دهند.

 

امام جمعه موقت دیشموک به اهمیت وحدت فکری مردم در کنار هم اشاره کرد و بیان داشت: در کار فرهنگی با این رویه با دست خالی هم می‌توان پیش روی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام عبدالپور، داشتن وحدت فکری و هماهنگی مردم را لازمه کار فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: بدون این شاخصه‌ها نمی‌توان کار فرهنگی را انجام داد.

 

 

وی گفت: فرهنگ از مسجد نشات می‌گیرد و بهترین خانه‌ها برای به ویژه کار فرهنگی، مساجد یعنی خانه‌های خداوند هستند.

امام جمعه موقت دیشموک تاکید کرد: اقدام بسیج در تاسیس پایگاه‌های بسیج در مساجد کار بزرگی است و این کار کمک بزرگی به پیشبرد برنامه های فرهنگی هر منطقه می‌کند.

 

حجت الاسلام عبدالپور، همکاری و دلسوزی را رمز موفقیت کار فرهنگی عنوان کرد و گفت: مردم برای رضا خدا کار فرهنگی را انجام دهند.

امام جمعه وقت دیشموک متذکر شد: مردم مساجد؛ خانه خدا را خالی نگذارند و علاوه بر به پاداشتن نماز، برنامه‌های گسترده فرهنگی را در این مکان مقدس گسترش دهند.

انتهای پیام:

عکس: وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک