آخرین اخبار

21. آذر 1395 - 1:30   |   کد مطلب: 7007
قطع ناگهانی برق که از روزهای گذشته در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده است امشب نیز دو ساعت این شهر و برخی روستاهای اطراف را در خاموشی مطلق فرو برد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،قطعی و نوسان شدید برق در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد به معضل و چالش روزانه مردم و شهروندان این شهر تبدیل شده است و هنوز مشخص نیست علت قطعی ناگهانی برق در این شهر و روستای اطراف به خاطر چیست۰

یاسوج این روزها و شب ها با پدیده جدید قطعی ناگهانی برق مواجه است و با وضعیتی که پیش می رود باید منتظر قطعی های برق طولانی مدت در این شهر بود.

قطعی ناگهانی و بدون اطلاع قبلی برق در شهر یاسوج موجی از نگرانی را برای شهروندان بوجود آورده و تهدیدی جدی برای وسایل برقی شهروندان محسوب می شود.

هنوز از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد اطلاعیه ای مبنی بر علت قطعی ناگهانی برق صادر نشده است اما انچه از ظواهر امر پیداست امشب شهر یاسوج تاریکی مطلق را تجربه کرد.

روز گذشته نیز قطعی برق در مناطق مختلفی از شهر یاسوج در چندین مرحله به وقوع پیوست که اختلال در شبکه برق رسانی علت آن عنوان شد.

خاموشی مکرر در شهر یاسوج باعث شد تعدادی از مردم با تماس با این پایگاه خبری ضمن اعتراض به اداره برق خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

به گزارش پایگاه خبری صبح زاگرس، با توجه به فرا رسیدن فصل سرما خاموشی های مکرر و طولانی و قطع و وصل برق در شهر یاسوج باعث نگرانی مردم از این وضعیت شد و خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

هنوز فصل زمستان فرا نرسیده است اما خاموشی های مکرر در چند روز گذشته و به خصوص در شنبه شب 20 آذرماه در مرکز شهر،  خلف آباد،  اکبر آباد،  شهرک جهاد، شهرک امام حسین،  مهریان،  بلهزار و طولانی بودن زمان آن مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

حسینی یکی از اهالی روستای خلف آباد با بیان اینکه در چند روز گذشته این خاموشی ها بیشتر شده است، گفت: از ریاست اداره برق خواستاریم که این مشکل را پیگیری کند. 

وی با بیان اینکه اتفاقات اداره برق شهر ستان بویراحمد جوابگو نیست و هر بار که تماس می گیریم فقط با مشغول بودن آن مواجه هستیم، افزود: اداره برق با این وضعیت می خواهد زمستان را. به پایان برساند؟ 

قاسمی یکی دیگر از اهالی بلهزار گفت: خاموشی های مکرر باعث شده تعدادی از وسایل برقی ما بسوزد. 

وی با بیان اینکه این خاموشی ها بیشتر مواقع از یک ساعت بیشتر می شود خواستار پیگیری این موضوع شد.

انتهای پیام/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک