آخرین اخبار

11. دى 1393 - 21:44   |   کد مطلب: 7
فرماندار کهگیلویه گفت: مشکلات عدیده شهرستان کهگیلویه تنها با مدیریت جهادی برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس از کهگیلویه، سید کرامت کریمی عصر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان از حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی در سرکشی از پروژه‌های شهرستان تقدیر کرد.

فرماندار کهگیلویه نگاه زیربنایی به فرهنگ و اجتماع و کمک برای حل مشکلات به ویژه در پروژه‌های عمرانی را مهم خواند و گفت: ویژگی‌های مدیر در زیبایی صداقت با مردم است.

کریمی خاطرنشان کرد: بارها در جلسه شورای اداری تأکید کردم که گفتار امروز ما گواه فرداست، با مردم صادق باشیم و فرهنگ عذرخواهی را در دل خود به جامعه ارزانی دهیم.

وی تصریح کرد: از مدیران خواستم احساس مسئولیت آن‌چنان بر شما چیره شود که احساس تعهد شما را از خواب نیمه شب بیدار کند.

به گفته کریمی عمل کردن به تعهدات با این شیوه می‌تواند نگاه فرهنگ را برای توسعه فرهنگی شهرستان و پروژه‌های عمرانی محقق سازد.

کریمی با مظلوم خواندن فرهنگ، اظهار داشت: متولیان این حوزه بدانند اگر فرهنگ و اجتماع پیوند داشته باشند می‌توانیم توسعه اجتماعی را رونق دهیم.

این مسئول در ادامه سخنانش اتحاد و وفاق را یک امر مهم و حیاتی در شهرستان دانست و افزود: امروز شهرستان ما بیش از هر زمانی نیازمند اتحاد و همدلی است.

کریمی نیاز به وحدت را از دو منظر مطرح و عنوان کرد: از یک جهت به خاطر مشکلات شهرستان و از سوی دیگر اهتمام بر جوانب مشترک همدیگر نیاز ضروری به حفظ وحدت و همدلی را ایجاب می‌کند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: به برکت حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مجلس و روحانیت تعامل خوبی برقرار است اما این تعامل نیاز به تقویت دارد و در پرتو رهنمودهای مذهبی آیت‌الله ملک‌حسینی و رهبران مذهبی کار را آسان خواهد کرد. 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک