آخرین اخبار

14. اسفند 1393 - 12:50   |   کد مطلب: 695
رئيس اداره آموزش‌وپرورش ديشموك:
تربيت بايد در راستاي اهداف ديني باشد
رئيس اداره آموزش‌وپرورش ديشموك گفت: تربيت بايد در راستاي اهداف ديني باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، راهخدا عارف‌نژاد صبح امروز در مراسم تجليل از مربيان تربيتي با بيان اين‌كه تربيت بايد تربيت قرآني باشد اظهار كرد: تربيت بايد در راستاي اهداف ديني باشد.

 

وي در ادامه گفت: معلمان تربيتي كساني هستند كه در شخصيت افراد نقش به‌سزايي دارند واين مربيان هستند كه دانش‌آموزان را به احكام ديني و الهي آشنا مي‌سازند.

 

وي خاطرنشان كرد: نهاد امور تربيتي نقش بسيار تعيين كننده‌اي در شكوفا شدن جوانان و نوجوانان دارند و در شكل‌گيري و بقاي جامعه نقش بسيار مهمي دارند.

 

رئيس اداره‌آموزش‌وپرورش ديشموك تصريح كرد: استمرار و بقاي اين امر مهم مستلزم، باورها، رازها، رفتارها و گرايشها به سمت و سو و كشش جوانان و نوجوانان به هدف والاي نظام جمهوري اسلامي ايران است، برسانند.

 

وي گفت: در كشورهاي غربي بسياري از جوانان و نوجوانان در ياس و نااميدي به سر مي‌برند، در فشارهاي روحي و رواني قرار گرفته‌اند و بواسطه آن در نظام‌هاي غربي بدليل اين‌كه بحث تربيتي جدي گرفته نمي‌شود.

 

اين مسئول گفت: علي‌رغم تمام پيشرفتهاي علمي و اقتصادي در دنياي امروزي مبتني بر تربيت اسلامي بوده و امور تربيتي، مدرسه در شخصيت افراد، تربيت ديني، مشكل‌گشا بود.

 

عارف‌نژاد متذكر شد: مربيان پرورشي و تربيتي قدر خود را بدانند، از هيچ تلاش و كوششي در تربيت فرزندان و دانش‌آموزان دريغ نورزند تا ارزش‌ها و مذاهب ديني در دانش‌آموزان شكوفا گردد.

 

 

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک