آخرین اخبار

14. اسفند 1393 - 12:43   |   کد مطلب: 694
رئیس کمیته امداد دیشموک گفت: 13 پایگاه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دیشموک مستقر است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سيدجبار محسن‌زاده صبح امروز در برپايي جشن نيكوكاري اظهار كرد: 13پايگاه ثابت و سيار كمكهاي مردمي را در سطح شهر جمع‌آوري مي‌كنند.

 

وي در ادامه گفت: مردم خوب و نجيب شهر ديشموك هميشه و در همه صحنه‌ها حضور داشته و از روز 13اسفند شروع به تحويل دادن كمكهاي نقدي و غير نقدي خود به كميته امداد ديشموك هستند.

 

وي اشاره‌اي كرد به تاسيس كميته امداد(ره) در روز 14 اسفندماه به فرمان رهبر كبير انقلاب و گفت: هدف از تشكيل اين نهاد مقدس ماموريت اصلي آن فقرزدايي و محروميت‌زدايي و همچنين توسعه ترويج فرهنگ صدقه و انفاق است.

 

وي خاطرنشان كرد:  تا به حال 50 ميليون تومان به صورت نقدي و جنسي از طريق خيرين و نيكوكاران استان‌هاي فارس و تهران دريافت گرديد.

 

وي هدف از برگزاري هر ساله جشن نيكوكاري در آستانه سال جديد را تاكيد بر حفظ ارزش‌هاي اخلاقي و ديني و ياري رساندن به فقرا و ايتام با محوريت دانش‌آموزان و مردم بي‌بضاعت و نيازمند عنوان كرد.

 

وي متذكر شد: نيكوكاري جامه تمام خوبي‌هاست و گفت اگر مسلمانان به دنبال خوبي و فضيلت هستند بايد بدانند كه احسان و نيكوكاري جلوه‌گاه و قله رفيع فضيلت وسعادت است.

 

رئيس كميته امداد ديشموك در ادامه خواستار همه جانبه تمامي مردم، كسبه، بازاريان، اصناف در اين اقدام خيرخواهانه شد.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک