آخرین اخبار

12. آذر 1395 - 23:47   |   کد مطلب: 6930
دبیر هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، مسابقات رول بال اسکیت بانوان قهرمانی کشور به میزبانی استان قزوین و با قهرمانی تیم پاوراسلاید آریا تهران به پایان رسید، افزود: تیم رول‌بال‌اسکیت بانوان کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   دبیر هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، مسابقات رول بال اسکیت بانوان قهرمانی کشور به میزبانی استان قزوین و با قهرمانی تیم پاوراسلاید آریا تهران به پایان رسید، افزود: تیم رول‌بال‌اسکیت بانوان کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

 

محمد قلی پور  افزود: این رقابت ها با حضور 7 تیم در تاکستان قزوین برگزار گردید.

 

دبیر هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این رقابت ها در 2 گروه ۴ و ۳ تیمی برگزار شد که در گروه نخست تیم های کهگیلویه و بویراحمد، پاوراسلاید آریا تهران، ژوبین تاکستان و همای قزوین و

در گروه دوم هایپریون اصفهان، ام.دات.آر تهران و شقایق قزوین حضور داشتند.

 

 

قلی پور تصریح کرد: با توجه به نتایج بدست آمده در روز اول این رقابت ها تیم های کهگیلویه و بویراحمد و پاوراسلاید آریا تهران از گروه اول و تیم های ام دات آر تهران و هایپریون اصفهان از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

نتایج دور گروهی:

کهگیلویه و بویراحمد ١٥- هما قزوين ٢

 

ام دات آر تهران 4- شقايق قزوین 3

 

کهگیلویه و بویراحمد 9 - ژوبين تاكستان 3

 

پاوراسلايد آریا تهران 10 – هما قزوين 5

 

هایپریون اصفهان 7 – شقايق قزوین 4

 

پاوراسلايد آریا تهران 3 - کهگیلویه و بویراحمد 11

 

ژوبين تاكستان 7 - هماي قزوين 2

 

هایپریون اصفهان 2 - ام دات آر تهران 4

وی بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی تیم  کهگیلویه و بویراحمد با حساب ۸ بر ۶ از سد تیم هایپریون اصفهان گذشت و به فینال صعود کرد و تیم هایپریون به دیدار رده بندی راه یافت.

 

قلی پور اضافه کرد: در دیگر دیدار رده بندی نیز تیم پاوراسلاید آریا تهران با نتیجه ۳ بر ۱ از سد تیم اِم دات آر تهران گذشت و حریف تیم کهگیلویه و بویراحمد در فینال شد و تیم اِم دات آر تهران در دیدار رده بندی رقیب تیم هایپریون اصفهان شد.

 

وی بیان کرد: در دیدار رده بندی تیم هایپریون اصفهان با نتیجه۱۰ بر ۳ از سد تیم اِم دات آر تهران‌گذشت و به مقام سوم این رقابت ها دست یافت.

 

دبیر هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: در دیدار فینال نیز تیم پاوراسلاید آریا تهران در وقت های اضافه با نتیجه نزدیک ۷ بر ۶ از سد تیم کهگیلویه و بویراحمد ( مدافع عنوان قهرمانی ) گذشت و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت و  این در حالیست که تیم کهگیلویه و بویراحمد در مرحله گروهی با نتیجه پرگل ۱۱ بر ۳ این تیم را شکست داده بود.

خانم گل اين دوره از مسابقات خانم شيوا دانشمند از تيم ياسوج شد.

انتهای پیام: و/آ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک