آخرین اخبار

12. آذر 1395 - 16:18   |   کد مطلب: 6927
امام جمعه موقت دیشموک خطاب به مسؤولان گفت: ظرف مدت همین چندروز مسؤولان استانی را به این منطقه بیاورید و مشکلات، به ویژه آب شرب شهر را حل کنید و مبادا این قضیه به فراموشی سپرده شود که فراموشی پیگیری توسط مسؤولان، باز هم اعتراض شدید مردم را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  از حاشیه‌های نماز جمعه این هفته دیشموک می توان به قطعی برق به دلیل قطعی شبکه برق در یک منطقه از دیشموک اشاره کرد.

صرفنظر امام جمعه موقت دیشموک از ذکر باقی مشکلات بنا بر دلایل نامشخص که در مشروح خطبه‌های وی در ذیل می باشد از دیگر حواشی این نماز بوده است.

 

همچنین حجت الاسلام عبدالپور در خطبه های نماز جمعه به موضوع پیگیری مسئله‌ای و تهدید برخی ها به شاکی شدن علیه وی، اشاره کرد.

 

حجت‌الاسلام شیخ شعیب عبدالپور امام جمعه موقت دیشموک ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه ضمن دعوت مردم به رعایت تقوی و پرهیز از معصیت، اظهار کرد: 16 آذر روز تاریخی دانشجو را پیش‌رو داریم.

 

وی با اشاره به حوادث کودتای28مرداد و پس از ان، تصریح کرد: پس از کودتای28مردادماه معاون وقت رئیس جمهور آمریکا برای ارزیابی نتایج این کودتا به تهران امد که در روز16 آذر با تظاهرات دانشجویان مواجه شد.

 

امام جمعه موقت دیشموک با بیان اینکه، در جریان این تظاهرات مزدوران رژیم شاهنشاهی بر سر کلاس درس دانشجویان را به رگبار بسته و شهید کردند، اضافه کرد: این حادثه به عنوان روز مقاومت تاریخی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است.

 

عبدالپور با بیان اینکه دانشجو باید اگر در این رخداد تاریخی مسامحه کند، به تدریج در مدارس و دانشگاه‌های ما یک خط نفوذ و انحرافی ایجاد خواهد شد.

امام جمعه موقت دیشموک با اشاره به توصیه‌های امام راحل به قشر دانشجو که فرموده‌اند؛مهمترین وظایف دانشجو در مسیر راهی است که انبیاء تعیین کردند، خاطرنشان کرد: دانشجویان بدانند که این راه، صراط خداوند یکتا است.

 

عبدالپور بیان کرد: دانشجویان نباید از ظلم و ستم نظام شیطانی دولت آمریکا و رژیم شاهنشاهی غافل شوند و ان‌شاءالله که روحیه استکبارستیزی در محافل علمی به ویژه سطوح دانشگاهی و حتی همه نهادهای فرهنگی ما توسعه و گسترش یابد.

 

امام جمعه موقت دیشموک با اشاره به پایان ماه‌های محرم و صفر، گفت: مهمترین تحول ماه‌های محرم و صفر، انقلاب امام حسین(ع) است.

وی گفت: امام حسین(ع) در این انقلاب نه فقط جان خود، بلکه از وجود خویش، اولاد و اصحابش مایه گذاشت تا به نتیجه رسید و یقیناً این مسیر انسان را به بهشت هدایت خواهد کرد.

 

امام جمعه موقت دیشموک با بیان اینکه این انقلاب باید زنده نگه داشته شود، خاطرنشان کرد: یکی از پیامدهای مهم انقلاب امام حسین(ع) و ماه‌های محرم و صفر این است که یک محب اهل بیت(ع) خصوصا شیعه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باید این امر را بهتر ادا کند.

 

عبدالپور به آغاز ماه ربیع‌الاول اشاره کرد و گفت: مسلمانان در مجالس خود حرمت این ایام را حفظ کنند.

 

وی بیان کرد: پنج شنبه 18 آذرماه مصادف با 8 ربیع‌الاول و شهادت امام حسن عسکری(ع) را داریم و از خصوصیات مهم این امام بزرگوار می‌توان به عظمت، هیبت و جلال او اشاره کرد.

 

حجت‌الاسلام عبدالپور تشریح کرد: امام حسن عسکری(ع) تحمل سختی‌ها را به خوبی داشت و ناسازگاری روزگار را به درستی با جان می‌خرید که این امر تعظیم خاص و عام را به دنبال داشت.

 

وی در پایان با بیان اینکه از باقی مشکلات بخش دیشموک خواهیم گذشت، گفت: در خصوص معضل آب شرب شهر دیشموک هر چه توان داشتیم به کار گرفته و چند بار عرض کردیم ولی داد و فریاد ما به جایی نرسید، حرف ما نشنیده گرفته شد و پاسخی دریافت نکردیم.

 

امام جمعه موقت دیشموک بیان کرد: هر چند مسؤولان شهر تلاش خود را در این خصوص انجام داده‌اند ولی کاری که از دستشان برمی‌آید این است که هر 15 روز مسؤولان استانی را دعوت کرده تا مشکلات مردم را از نزدیک ببینند و مسائل را لمس کنند تا این که وقتی پیگیری مشکل مردم را از آنها می‌خواهیم، نگویند ما شاکی می‌شویم؛ آیا شما هم شاهد دارید که مشکل مردم این است.

 

عبدالپور با بیان اینکه شاهد ما همین مردم هستند که با این مشکلات دست و پنجه نرم میکنند، خاطرنشان کرد: به مسؤولان توصیه می‌کنیم که حضوری با مردم و جوانان بنشینند و مشکلات را بررسی و ریشه یابی کنند.

 

وی خطاب به مسؤولان گفت: ظرف مدت همین چندروز مسؤولان استانی را به این منطقه بیاورید و مشکلات، به ویژه آب شرب شهر را حل کنید و مبادا این قضیه به فراموشی سپرده شود که فراموشی پیگیری توسط مسؤولان، باز هم اعتراض شدید مردم را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک