آخرین اخبار

9. آذر 1395 - 23:38   |   کد مطلب: 6879
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با انتقاد ازدانشگاه های شهرستان از عدم شرکت فعال در برنامه های فرهنگی گفت:انتظار میرود دانشگاهها از ظرفیت خود برای اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده بیشتری کنند.

.به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت:نیاز است باخردجمعی و باهم فکری مناسبت های مختلف بررسی ودرموردانهاتصمیم گیری شود.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی طلب بااشاره به برگزاری هفته فرهنگ در کهگیلویه افزود:این هفته فرصت مناسبی است تاباردیگر فرهنگ از زوایای مختلف و رایزنی ها و مشورت های گسترده با چهره های برجسته فرهنگی شهرستان در جامعه تعریف ومحاسن ومعایب فرهنگی موجود به بحث گذاشته شود.

 

حسینی طلب با بیان اینکه فرهنگ سازی از خانواده شکل می گیرد وبه سطح جامعه کشانده می شود خاطرنشان کرد: رسانه ها و دستگاه های مختلف با تقسیم کار و تبلیغات مختلف می توانند به بهبودفرهنگ درجامعه کمک نمایند.

وی با انتقاد ازدانشگاه های شهرستان از عدم شرکت فعال در برنامه های فرهنگی گفت:انتظار میرود دانشگاهها از ظرفیت خود برای اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده بیشتری کنند.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه درپایان تاکیدکرد:درجهت ارتقای فرهنگ عمومی لازم است مربیان تربیتی در مدارس با آموزش دانش آموزان واشنایی آنها با فرهنگ جامعه گام بردارند.

انتهای پیام:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک