آخرین اخبار

5. آذر 1395 - 15:20   |   کد مطلب: 6768
رئیس شورای اداری دیشموک تصریح کرد: امروز هم هر خطری در پیش باشد، بسیج سپاه که در میدان باشند، آن خطر مرتفع می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، بخشدار دیشموک در جمع عظیم بسیجیان دیشموک که به مناسبت روز 5 آذر و گرامیداشت هفته و روز بسیج صورت گرفت، ضمن خیرمقدم ویژه خدمت جانباز سرافراز سرهنگ پاسدار حاج محمدیارخاضع سخنران جلسه، گفت: این جانبازان که عضوی از پیکرشان را تقدیم نظام و انقلاب کردند، برجسته‌ترین سندهای افتخار در راستای پاسداری از ارزشهای ولایی و انسانی بوده و هستند.

 

 

حسن امیریان از ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک تقدیر ویژه داشت و تصریح کرد:  بدون شک برنامه‌های گسترده و حضور فعال بسیجیان این حوزه در مناسبت‌های مختلف در دیشموک، فرهنگ را در اوج خود به نمایش گذاشت.

 

 

بخشدار دیشموک، برگزاری یادواره باشکوه شهدای پایگاهی در روستای رود ایُک را از برنامه‌های بسیار زیبای این حوزه مقاومت عنوان و افزود: این برنامه در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

 

 

امیریان از سردار واهبی زاده و پاسداران سپاه کهگیلویه که در برگزاری یادواره شهدای پایگاهی هفته گذشته در روستاهای دیشموک سنگ تمام گذاشتند، قدردانی کرد.

 

 

امیریان در ادامه گفت: هروقت واژه بسیج و سپاه را می‌شنوم،  به یاد انسان‌های می‌اُفتم که در موقع خطر و بحران، سینه خویش را سپر دفاع در برابر دشمن می‌کنند تا ایران اسلامی آسیب نبیند.

 

 

وی، نام بسیج و سپاه را یادآور میدان‌های مین دانست و گفت: بسیجیان کسانی هستند که از باتلاق‌های دشمن گذشته و در زمان جنگ در مقابل دشمنان تادندن مسلح این کشور از کیان اسلامی ما دفاع کردند.

 

 

وی گفت: بدون شک بسیج محکم‌ترین عمل بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی است.

 

 

امیریان علت آن را حضور بسیج در همه پیکره نظام اجتماع عنوان و گفت: بسیج، نظام اسلامی ما را بیمه کرده است.

 

 

رئیس شورای اداری دیشموک تصریح کرد: امروز هم هر خطری در پیش باشد، بسیج سپاه که در میدان باشند، آن خطر مرتفع می شود.

 

 

امیریان تاکید کرد: اگر سپاه و بسیج نبود، دیو داعش خاورمیانه را می‌بلعید، اگر سپاه نبود سرگذشت علویان سوریه و بشار اسد بدتر از سرهنگ قذافی بود و اگر سپاه نبود خدا می داند چه بلایی بر سر شیعیان عراق می‌آمد.

 

 

بخشدار دیشموک بیان داشت: امروز سپاه و بسیج ایران الگوی تمام آزادی‌بخشان دنیا است.

 

 

امیریان ضمن درود به مقام امام خمینی(ره) که در روز 5 آذرماه فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را داد، گفت: در این مقطع از تاریخ با بصیرت مقام عظمای ولایت و با فداکاری بسیجیان، پاسداران ایران اسلامی، اسلام و شیعیان در سراسر دنیا بیمه هستند.

 

 

وی گفت: وقتی واژه سردار سلیمانی و سپاه قدس را می‌شنویم، افتخارات تاریخ چندهزارساله ایران برای ما زنده می‌شود.

 

بخشدار دیشموک کسب رتبه توسط حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) در بحث شباب را به ستوان‌دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت و بسیجیان دیشموک تبریک گفت و خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت توسط جامعه بسیج دیشموک قابل تحسین است.

 

امیریان همچنین از اصحاب رسانه"خبرگزاری فارس، صداوسیما و رسانه های محلی خبر دیشموک و خبرنگار پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه" در  دیشموک قدردانی کرد.

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک