آخرین اخبار

14. آبان 1395 - 0:08   |   کد مطلب: 6566
تاجگردون پس از خروج از فرودگاه در جمع کارگران سد و نیرو گاه چم شیر حاضر شد و تاکید نمود این موضوع را از طرق وزیر مربوطه پیگیری کرده و هم چنان نیز پیگیر است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،پرواز هواپیمایی تهران به مقصدگچساران روز گذشته در حالی به زمین نشست که نماینده گچساران و باشت به همراه محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آن پیاده شدند.

 عده ای از کارگران سد و نیروگاه چم شیر که از پرواز تاجگردون و مهمانش از قبل اطلاع داشتند، بیرون از فرودگاه و به محض فرود هواپیما، نوشته هایی را با خود آورده بودند تا مشکل هفت ماه بیکاری و دریافت نکردن حقوق خود را به گوش تاجگردون برسانند.

چم شیر۱

در ورودی فرودگاه نیز دختر دانش آموزی متنی را جدا از افرادی که منتظر خروج نماینده بودند، به همراه خود داشت که در آن نوشته شده بود: جناب دکتر، آیا برای گرفتن حق به صورت مسالمت آمیز باید از کار بیکار شد.

تاجگردون پس از خروج از فرودگاه در جمع کارگران سد و نیرو گاه چم شیر حاضر شد و تاکید نمود که همین امروز(چهارشنبه) نیز این موضوع را از طریق وزیر مربوطه پیگیری و همچنان نیز پیگیر است.

به نظر می رسد کارگران گچسارانی که از ماه ها قبل اعتراض خود را به گوش مسئولان کهگیلویه و بویراحمد رسانده اند و پاسخ مناسبی دریافت نکرده اند این بار دختر کوچک خود را واسطه کرده اند تا شاید از این طریق مسئول دلسوزی پیدا شود و به مشکل آنها رسیدگی کند.

 باید دید آیا تاجگردون حال کارگران بیکار شده و دختر گچسارانی را درک می کند یا باید این کارگران همچنان مقابل فرمانداری و فرودگاه گچساران تجمع  کنند و شب و روز با شرمندگی و ناامیدی به خانه برگردند.

 

چم شیر۱

  • چم شیر۷
  • چم شیر۶
  • چم شیر۵
  • چم شیر۴
  • چم شیر۳
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک