آخرین اخبار

23. مهر 1395 - 22:30   |   کد مطلب: 6436
حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری ضمن رد این گونه اخبار گفت: به من پیشنهادات مختلفی از جاهای زیادی شده است و این تازگی ندارد ولی این پیشنهاد شایعه ای بیش نیست.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،نماینده سابق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی شایعه پیشنهاد برخی بزرگان گچساران به وی برای جانشینی امام جمعه این شهرستان را صریحا رد نمود.

حجه الاسلام سید علی محمد بزرگواری ضمن رد این گونه اخبار گفت: به من پیشنهادات مختلفی از جاهای زیادی شده است و این تازگی ندارد ولی این پیشنهاد شایعه ای بیش نیست.

بزرگواری ملاقات دوساعته اش با حجه الاسلام حجازی امام جمعه گچساران یک روز قبل از تاسوعای حسینی را رد نکرد و افزود: به هر حال ما هم کسوت، همکار و همشهری هستیم و ممکن است به ملاقات ایشان هم رفته باشم.

وی درباره تقارن این شایعات و اقامت در دهه محرم و سخنرانی در یکی از هیئات گچساران گفت: هیچ گونه ارتبای بین این دو نیست و من از ساوه، تهران و چندنقطه دیگر پیشنهاداتی از دوستان و مردم داشتم ولی به علت اینکه به دوستان در گچساران زودتر قول داده بودم خدمت آنها بودم.

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک