آخرین اخبار

19. دى 1393 - 11:09   |   کد مطلب: 64
امام جمعه قلعه‌رئيسي با تقدیر از زحمات شورای شهر قلعه‌رئیسی، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر ،نهادی مبتنی بر فعالیت مردمی و نظرات مردم است و قطع ارتباط با مردم در این نهاد اصلاً توجیه ندارد

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه از چاروسا،  اعضای شورای اسلامی شهر قلعه‌رئیسی با امام جمعه این شهر دیدار کرد.

 

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در این دیدار با تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های وحدت‌آفرین انقلاب و تجدید وحدت و انسجام مسلمانان است.

 

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه عمل به دستورات قرآن و پیروی از سیره پیامبر (ص) موجب تحقق وحدت میان مسلمانان است، تصریح کرد: شیعه و سنی تنها اختلاف سلیقه‌هایی در فروع دین دارند آن قدر مهم نیست.

 

وی اضافه کرد: قدرت‌های استکباری برای این منظور تبلیغات گسترده و هزینه‌های فراوانی انجام می‌دهند، اما حفظ وحدت میان مسلمانان تمامی توطئه‌های آنها را خنثی خواهد کرد.

 

صلواتی بیان کرد: دشمنان هیچ‌گاه از این اقدامات تفرقه‌افکنانه خود دست برنخواهند داشت، بنابراین این ما هستیم که باید هوشیار بوده و در راستای مقابله با برنامه‌های دشمنان آمادگی داشته باشیم.

 

خطیب جمعه قلعه‌رئیسی با تقدیر از زحمات شورای شهر قلعه‌رئیسی، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر خود نهادی مبتنی بر فعالیت مردمی و نظرات مردم است و قطع ارتباط با مردم در این نهاد اصلاً توجیه ندارد.

 

صلواتی متذکر شد: اعضای شورای اسلامی شهر باید با مردم در ارتباط باشند.

 

امام جمعه قلعه‌رئیسی در پایان باز شدن محور قبرستان قلعه‌رئیسی را یکی از اقدامات شورای شهر دانست و توضیح داد: اعضای شورای شهر تلاش خود را در جهت حل مشکلات مردم به خصوص گاز و راه انجام می‌دهد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک