آخرین اخبار

17. مهر 1395 - 13:30   |   کد مطلب: 6385
نماینده گچساران و باشت گفت: به دلیل کاهلی مسئولان دانشگاه یاسوج استقلال دانشکده نفت و گاز گچساران هنوز در بلاتکلیفی بسر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرسغلامرضا تاجگردون در حاشیه نشست برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و اظهار کرد: دانشکده نفت و گاز ردیف اعتبارات مستقل دارد، شورای گسترش و هئیت امنا هم تصویب کرده و دو سال است که بودجه مستقل دارد و با این وجود هنوز بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان اینکه متأسفیم که تنها استانی هستیم که یک دانشگاه دولتی داریم، تصریح کرد: در این دوره جدید این سهمیه را فقط به ما دادند و من متاسفم با وجودی که دو سال آن را تصویب کردند، ولی با این وجود هنوز استقلال دانشگاه معطل مانده است.

تاجگردون این مسئله را به کاهلی و تنبلی مسئولان دانشگاه یاسوج ربط داد و گفت: هیچ ربطی به مسائل گرمسیری و سردسیری ندارد و تنها به دلیل کاهلی و «شلی» مسئولان دانشگاه یاسوج بر می گردد.

تاجگردون در پاسخ به سئوالی مبنی بر تغییر مدیرکل راه و شهرسازی و اینکه چرا آقای تاجگردون نیروی احمدی‌نژاد را حمایت کرده و آیا این به دلیل ائتلاف است که از قبل وجود داشته است، اظهار کرد: اولاً من احمدی نژادی نیستم، دوماً مدیرکل جدید راه و شهرسازی رئیس ستاد احمدی‌نژاد نبوده، سومآ خدمت مهم است، هر که خوب خدمت کند ولو از چین آمده باشد، برخی سازمان‌ها تخصصی است و نمی‌توان گفت اصولگرا یا اصلاح طلب.

وی تاکید کرد: دستگاهی همانند اداره راه و شهرسازی یک مهندس می خواهد و شما نمی‌توانید بگوید، اصولگرا یا اصلاح طلب است، مهندس مهندس است. من نمی‌دانم مدیرکل راه و شهرسازی اصولگرا یا اصلاح طلب است و من هیچگاه به این چیز‌ها در مورد یک دستگاه تخصصی نگاه نمی‌کنم.

نماینده گچساران و باشت گفت: دولت در مرکز باید بیشتر دلش بسوزد، وزیر دولت روحانی بیشتر باید دلش بسوزد یک نفر همسو یا غیرهمسو بگذارد، این چیز‌ها را خود دولت بررسی می‌کند.

وی افزود: اما در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل اصولگرا داریم، که در دولت‌های احمدی‌نژاد و خاتمی خدمت کرده است. معتقدم هر جا مدیری در حال خدمت است باید بگذاریم خدمت کند.

تاجگردون گفت: وقت بنده اجازه نمی‌دهد که بخواهم به دنبال برخی از حاشیه‌ها و حرف‌های بی‌اساس باشم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک