آخرین اخبار

14. مهر 1395 - 15:33   |   کد مطلب: 6374
فرماندار کهگیلویه گفت: مجموعه ادارات و نهادها کاری کنند ظرف یک هفته آینده درصد ثبت نام شهرستان در سرشماری به 35 درصد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،علی پوزش ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: کهگیلویه در خود تکمیلی سرشماری تاکنون رتبه آخر در استان را داشته است.

وی تصریح کرد: به رغم اینکه در این شهرستان نسبت به سایر نقاط استان کلاس‌های توجیهی و آموزشی بیشتری برگزار شده اما در ثبت اطلاعات خانوارها در سامانه سرشماری با 4/5 درصد در رده هشتم استان قرار داریم و جای نگرانی وجود دارد.

فرماندار کهگیلویه افزود: از امروز ادارات و نهادها ملزم به انجام اقدامات برای بالا بردن درصد ثبت نام سرشماری هستند.

پوزش اختصاص اتاق ثبت‌نام سرشماری با تجهیزات در هر اداره را از راهکارهای خود برای افزایش آمار این شهرستان عنوان و تصریح کرد: همه مدیران باید ضمن دعوت مجموعه اداری به ثبت نام در سرشماری کد آماری را برای فرمانداری ارسال کنند.

وی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان نیز باید با تأمین کامپیوتر و اینترنت بهورزان را ملزم به ثبت نام روستائیان به طور رایگان کند هم‌چنین آموزش و پرورش مجموعه خود را ملزم به انجام این کار در مدارس نماید.

رئیس شورای اداری کهگیلویه با بیان اینکه برخی از مردم سرشماری را تهدیدی برای یارانه خود که البته بلای مملکت است می‌دانند این شائبه را رد و تصریح کرد: به مردم این اطمینان را بدهیم که در پرسشنامه سرشماری از درآمد هیچ سؤوالی پرسیده نشده و تهدیدی برای قطع یارانه وجود ندارد.

وی افزود: مجموعه ادارات و نهادها کاری کنند ظرف یک هفته آینده درصد ثبت نام شهرستان در سرشماری به 35 درصد افزایش یابد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در کافی‌نت‌ها به ازای ثبت نام سرشماری 10 هزار تومان از مردم دریافت می‌کنند از اتاق اصناف خواست این تخلف را پیگیری و کنترل کند.

انتها/و/فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک