آخرین اخبار

31. شهريور 1395 - 15:18   |   کد مطلب: 6247
استاندار " کهگیلویه و بویراحمد " به استقبال اولین مدال آور پار المپیک ایران نرفت .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،، در مراسمی که برای استقبال از " سامان پاکباز " اولین مدال آور پارا المپیک ایران در بازی های ریو برزیل در فرودگاه " یاسوج " و زادگاهش " سی سخت " برگزار شده بود " موسی خادمی " استاندار "کهگیلویه و بویراحمد " در هیچکدام از این مراسم ها حاضر نشده بود ! 

" سامان پاکباز " ورزشکار "کهگیلویه وبویراحمدی " اولین مدال آور پار المپیک ایران است که توانست نام استان را در رسانه های مختلف جهان مطرح نماید آنگاه که از قهرمان ایرانی با زادگاهش نام می بردند . 

در مراسم های استقبال از این مدال آور " پژمان نیک اقبال " معاون عمرانی استانداری حضور داشت که معلوم نیست وی به نمایندگی از استانداری بوده یا به دلیل همشهری بودن با " پاکباز " ! 

نیک اقبال در مراسم تقدیر از " پاکباز " از حضور کمرنگ مسئولان استان نیز گلایه داشت و گفته بود آنطور که باید و شاید حضور نداشتند ! 

غیبت " موسی خادمی " بعنوان مدیریت ارشد استان در این مراسم قطعا  پیام خوبی برای جامعه ورزش استان و جوانان این دیار نخواهد داشت چرا که وی بعنوان استاندار باید از این مدال آور جهانی کهگیلویه وبویراحمدی تقدیر می کرد و در مراسم مردمی حضور می داشت . 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک