آخرین اخبار

10. اسفند 1393 - 18:21   |   کد مطلب: 624
عصر امروز و با حضور مسئولان شهرستان کهگیلویه برگزار شد:
همایش بقعه متبرکه نورالدین(ع) چاروسا +تصاویر
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه: امامزادگان و بقاع متبرکه بهترین مکان در راستای ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) و تقویت روحیه معنویت در سطح جامعه اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه از چاروسا، عصر امروز با حضور فرماندار کهگیلویه، بخشدار و مسئولان شهرستان کهگیلویه و با حضور اقشار مختلف مردم همایش امامزاده نورالدین(ع) برگزار شد.

 

سیدعبدالنبی صمدیان در حاشیه این همایش اظهار داشت: امامزادگان و بقاع متبرکه مکان‏هایی امن برای کسب فیض و اماکنی هستند که در آنها برکات خداوند نازل می‏ شود.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه بیان کرد: مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی از طریق توسل به این بزرگواران که یادگاران ائمه اطهار (ع) هستند، با خداوند انس می‏ گیرند و با اولیای خدا مرتبط می‏ شوند.

 

وی افزود: بقاع متبرکه در شاخصه‌های فرهنگی از جایگاه وسیعی برخوردار است لذا ارتباط با امامزادگان باعث ارتقای سطح فرهنگ در جامعه می‌شود.

 

صمدیان حاکمیت جور و ظلم را علت هجرت این بزرگواران از شهر و دیار خود ذکر و تصریح کرد: با عنایت به علاقه و ارادت مردم این دیار به خاندان اهل بیت (ع)، امامزادگان سرزمین ما را برای ادامه زندگی خود انتخاب کردند.

 

این مسئول با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه بهترین مکان در راستای ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) و تقویت روحیه معنویت در سطح جامعه اسلامی هستند

 

امامزادگان و بقاع متبرکه مأمن امن مردم و ظرفیت‌های عظیم دینی و فرهنگی جامعه اسلامی هستند و شناساندن آن‌ها به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان در راستای نهادینه کردن فرهنگ اهل‌بیت(ع) امری لازم و ضروری است.

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک