آخرین اخبار

27. شهريور 1395 - 12:28   |   کد مطلب: 6100
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان اینکه هم اکنون نیروی انتظامی و قضایی در محل حادثه حضور دارند، ابراز داشت: برخی اخبار مبنی بر درگیری در محل حادثه نیز واقعیت ندارد و امنیت کامل در محل حادثه برقرار بوده و مشکل خاصی در این زمینه گزارش نشده است.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،فتاح محمدی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری کشته شدن چهار سرباز وظیفه در کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج را تائید کرد و گفت: هنوز علت و یا علل کشته شدن چهار سرباز در کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج مشخص نشده و برخی گمانه زنی ها در شبکه های اجتماعی در این زمینه واقعیت ندارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیروی انتظامی و قضایی در محل حادثه حضور دارند، ابراز داشت: برخی اخبار مبنی بر درگیری در محل حادثه نیز واقعیت ندارد و  امنیت کامل در محل حادثه برقرار بوده و مشکل خاصی در این زمینه گزارش نشده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این موضوع که تحقیقات لازم برای مشخص شدن اصل و علت حادثه ادامه دارد، افزود: سربازان مذکور زیر نظر قوه قضاییه و اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد در این کانون مشغول به خدمت بوده اند.

لازم به ذکر است شامگاه شنبه یکی از سربازان کانون اصلاح و تربیت با اسلحه خود سه تن دیگر از سربازان دیگر کانون را به رگبار بست و در آخر سر با شلیک گلوله به زندگی خود نیز پایان داد.

نام سه تن از سربازان کشته شده، "ح. آ" ،" ح. ی" و " ا.ک " عنوان شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده ضارب "آ.پ"  نام داشته و اهل شهرستان گچساران بوده که با شلیک گلوله به سر، به زندگی خود نیز پایان داده است.

سه سرباز کشته شده نیز اهل شهرستان بویراحمد و روستاهای اطراف بوده اند که در کانون اصلاح و تربیت شهرمادوان خدمت می کردند.

شهرمادوان در 10 کیلویمتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

انتهای پیام/ر/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک