آخرین اخبار

27. شهريور 1395 - 12:03   |   کد مطلب: 6099
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 60میلیارد تومان مصوب یافته به سازمان امور اوقاف خیریه کشور در سال گذشته جهت کمک به اماکن مذهبی، ‌ریالی به خاطر وضعیت دولت تحقق پیدا نکرد.

به گزارش کهگیلویه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمددر حاشیه برگزاری همایش تکریم سالانه امامزاده میرسالار(ع) در جمع خبرنگاران از اداره اوقاف شهرستان، هیات امناء امامزاده میرسالار(ع) و سادات این امامزاده که برای برگزاری همایش تکریم امامزاده واجب التعظیم هر ساله تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

 

حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی ضمن ابلاغ سلام ویژه حضرت ایت الله ملک حسینی به زائران، مردم و حضار در این همایش، تصریح کرد: ایشان فرمودند عذرخواهی بنده را به محضر زائران و حاضران در این همایش برسانید.

 

وی گفت: از 60میلیارد تومان مصوب یافته به سازمان امور اوقاف خیریه کشور در سال گذشته جهت کمک به اماکن مذهبی، ‌تک‌ریالی به خاطر وضعیت دولت تحقق پیدا نکرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم نباید منتظر مساعدت دولت باشند، اضافه کرد: مردم خودشان همت کنند و علاوه بر زیارت امامزاده‌ها به این امکان مذهبی کمک کنند.

 

وی افزود: با وجود وضعیت ریاضت اقتصادی که در کهگیلویه و بویراحمد، در شهرستانهای چهارگانه استان، تنها امامزاده‌ای که به آن14میلیون تومان کمک شد، این امامزاده واجب التعظیم بود.

 

حجت الاسلام جنتی در ادامه با انتقاد از کسانی که بیان می‌کنند با پول این امامزاده چه می‌شود، گفت: سال گذشته قریب53میلیون درآمد امامزاده میرسالار(ع) بود.

 

وی با اشاره به اینکه، 45درصد این مبلغ به هزینه عمرانی، 30درصد مربوط به حوزه مدیریتی و 20درصد به انجام کار فرهنگی امامزاده تعلق دارد، اضافه کرد: همه ما در رابطه با این امامزاده‌ها وظیفه داریم که هر کس از انجام این امر کوتاهی کند در آخرت باید پاسخگو باشد.

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک