آخرین اخبار

25. شهريور 1395 - 17:00   |   کد مطلب: 6095
نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ گفت: به مناسبت در پیش بودن عید غدیر خم دوشنبه ۲۹ شهریور تجهیز کارگاه پتروشیمی دهدشت کلید می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در افتتاحیه دفتر ارتباطات مردمی خود در دهدشت با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب و مجلس شورای اسلامی بر دو مقوله مهم فرهنگ و اقتصاد افزود:بنده به عنوان سرباز نظام جمهوری اسلامی نقشه راهم بر اساس این دو مقوله مهم است و هرگز از این راه منصرف نخواهم شد و به حاشیه نخواهم رفت. 

 

وی خواستار کنار گذاشتن حاشیه ها و استفاده از فرصت ها شد و بیان کرد:باید گذشته ها را فراموش و برای توسعه حوزه انتخابیه نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

 

 نماینده کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی امنیت پایدار ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا، رهبری و ولایت دانست و تصریح کرد:در هیچ جای دنیا رهبری مقتدرتر از رهبر ایران پیدا نخواهد شد و باید در سایه ولایت و رهبری از فرصت ها استفاده کنیم. 

kohgiluyeh.ir
هاشمی پور اظهار کرد:بیاییم به احترام خون شهدا از فکر و اندیشه هم استفاده و با کنار گذاشتن اختلافات صفا و صمیمیت را در جامعه نهادینه کنیم. 

 

وی اظهار کرد:با توجه به وعده هایی که به مردم دادم و اینکه یکی از آرزوهایم بلند شدن دود از کارخانه ای در کهگیلویه بود طی نشست های چند روز اخیر با اقای نژاد سلیم متولی پتروشیمی کشور داشتم روز دوشنبه به دهدشت خواهند آمد و تجهیز پتروشیمی کلید خواهد خورد. 

نماینده کهگیلویه بزرگ اضافه کرد:زمان بندی سه ساله برای این پروژه تعریف شده و به صورت مهندسی اجرا, تامین کننده مالی مشخص و پیمانکار آن طی سه هفته آینده مشخص خواهد شد. 

kohgiluyeh.ir
هاشمی پور با اشاره به کارشکنی برخی افراد عنوان کرد:تا دیروز می گفتند نمی شود از سد مارون آب گرفت اما طی این مدت کوتاه با مکاتباتی که با وزیر نیرو داشتم 200میلیون متر مکعب آب از مارون برای 25هزار هکتار زمین در چرام تخصیص داده شد. 

 

وی افزود:مشاور ماب قدس در حال مطالعه سد آبریز می باشد و چهار میلیارد تومان برای کارهای مهندسی آن تخصیص داده شده که از این میزان500میلیون تومان به مشاور داده شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک