آخرین اخبار

23. شهريور 1395 - 18:28   |   کد مطلب: 6077
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیمارستان صحرایی در روستاهای شهرستان برپا می‌شود.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در جمع خبرنگاران دفاع از جان،مال و ناموس را امری طبیعی و فطری دانست و اظهار داشت:این امر در همه تفکرات، ادیان و جوامع بشری پذیرفته شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: دفاع زمانی ارزش پیدا می‌کند که فرهنگ مقدسات و ارزش به خود گیرد و هشت سال دفاع مقدس ما از این جهت متفاوت بود که هدف مقدسی داشت.

 

وی با بیان اینکه پنج میلیون نفر از مردم ایران اسلامی به طور مستقیم در جنگ تحمیلی شرکت داشتند افزود: در این جنگ تمام عیار تنوع شغلی،قومیتی،ادیان و سنین وجود داشته است.

 

برومندزاده با تأکید بر ضرورت بازنگری ابعاد دفاع مقدس به خصوص برای نسل امروزی بیان کرد: بخشی از فرهنگ دفاع مقدس با برگزاری برنامه‌های بزرگداشت و یادواره‌ها و بخشی در هفته دفاع مقدس ترویج پیدا می‌کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلوی از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و گفت: 31 شهریور به عنوان آغازگر این برنامه‌ها با رژه متفاوتی برگزار خواهد شد.

 

وی دعوت از نیروهای استانی برای حضور در این رژه و نیز تجهیزات و ادوات جنگی را از دلایل متفوات بودن رژه امسال در دهدشت برشمرد و گفت: این مراسم عصر نخستین روز از هفته دفاع مقدس در میدان مرکزی شهر برگزار می‌شود.

 

برومندزاده سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای شهرستان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 

وی افزود: بیمارستان صحرایی در روستای تنگ هیگون و شهرک اکبرآباد برپا و به مدت پنج روز از سوی بسیج جامعه پزشکی خدمات درمانی رایگان انجام می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک