آخرین اخبار

23. شهريور 1395 - 17:37   |   کد مطلب: 6073
در یک بازی دوستانه و همزمان با عید سعید قربان؛
پیشکسوتان فوتبال سادات دهدشت و استقلال بهمئی به مصاف هم رفتند +تصاویر
همزمان با عید قربان به دعوت تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال بهمئی، تیم فوتبال سادات دهدشت برای یک بازی دوستانه وارد شهر لیکک شد .
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، دو تیم در یک بازی دیدنی در نیمه اول بارها و بارها تا آستانه بازگشایی دروازها پیش رفتند تا اینکه دریک کارگروهی و ایجاد موقعیت بسیار خوب برای جهان وفایی مهاجم سادات این بازیکن از شم گلزنی خود به خوبی استفاده و دقیقه ۱۸ قفل دروازه پیشکسوتان استقلال بهمئی را باز نمود.

تیم استقلال بهمئی که درخانه خود بازی می کرد انتظار این گل زود هنگام را نداشت و سعی در جبران گل برآمد ولی انسجام تیمی سادات و خط دفاع ابن تیم و دروازبان، سدی جلو حملات آنها شد.

نیمه اول با همین تک گل دو تیم به وقت استراحت رفتند . در نیمه دوم بازی خوبی از هردو تیم شاهد بودیم که تیم سادات برای حفظ گل و رسیدن به گلهای بیشتر و تیم استقلال بهمئی برای جبران گل خورده تلاش بیشتری از خود به خرج دادند ولی این تیم سادات بود که در این نیمه و دردقیقه ۷۰ برای بار دوم دروازه پیشکسوتان استقلال بهمئی را توسط موسوی باز کرد تا با نتیجه دو صفر جلو بیفتد .

تیم پیشکسوتان استقلال بهمئی که بازی را باخته می دید دقیقه ۸۰ از حملات خود توسط عبد الحمید صالحی اصل به گل رسید تا نتیجه را به حداقل برساند. در دقایق باقی مانده توپی از خط دروازه ها نگذشت تا این بازی زیبا با نتیجه دو بریک و با برتری سادات دهدشت به پایان برسد.

این بازی در یک نگاه:

شهرستان بهمئی
ورزشگاه شهرلیکک

زمان دوشنبه ۹۵/۶/۲۲

پیشکسوتان استقلال بهمئی ۱
گل :دقیقه ۸۰

پیشکسوتان سادات دهدشت ۲
گلها : دقیقه ۱۸ جهان وفایی ودقیقه ۷۰ موسوی

سادات دهدشتسادات دهدشت

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک