آخرین اخبار

23. شهريور 1395 - 13:32   |   کد مطلب: 6069
عارف به انتقاد از مسئولان دولتی پرداخت و گفت: برخی مسئولانی که وظیفه شان بی طرفی بود نباید درباره انتخابات ریاست مجلس هیچ دخالتی کنند متاسفانه دخالت کردند. دخالت آنها کار بدی بود! به خصوص اینکه این افراد بخشی از ائتلاف بودند ولی اجازه دهید که موضوع را بیش از این باز نکنم و گرنه اسامی آنها را خیلی می دانند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضاعارف در گفتگوی تفصیلی با روزنامه آرمان با بیان اینکه جریان اصلاحات در دهه 80 مسیر رو به رشد خودش را به خوبی طی نکرد گفت: همین امر باعث شدتا جریان ما با مشکلاتی روبه رو شود و اوج مشکلات اصلاح طلبان را می توان در انتخابات سال 90 دید انتخاباتی که عملا تصمیم به عدم حضور در آن گرفته شد.

عارف در ادامه به کناره گیری از نامزدی در سال 92 اشاره کرد و در این باره گفت:ممکن است بپرسید چرا بعد از کناره گیری ام، موضع صریح در قبال رای دادن به روحانی نگرفتم. چون اگر موضع واضح در قبال حمایت از روحانی با بردن نام او می گرفتم رقیب هم به عمل مشابه دست می زد.مثلا در موضع گیری که در روز 23 خرداد گرفتم توصیه کردم مردم به کسی که رویکرد امید و اصلاحات دارد رای دهند و به نظرم با این موضع گیری دیدگاه من کاملا روشن بیان شد.

 

وی به انتقاد از مسئولان دولتی پرداخت و تصریح کرد: اسم وزیر را نبریم. ولی در سطح کلی، برخی مسئولانی که وظیفه شان بی طرفی بود و نقش تشکیلاتی شان این بود که نباید درباره انتخابات ریاست مجلس هیچ دخالتی کنند متاسفانه دخالت کردند. دخالت آنها کار بدی بود! به خصوص اینکه این افراد بخشی از ائتلاف بودند ولی اجازه دهید که موضوع را بیش از این باز نکنم و گرنه اسامی آنها را خیلی می دانند.

 

رییس فراکسیون امید درپاسخ به این سوال که آیا شما هم به فکر آلترناتیو برای روحانی هستید گفت: افراد حق دارند نظر خودشان را مطرح کنند . از من هم اگر کسی نظر شخصی بپرسد ممکن است به آن جواب دهم . اما وقتی از من به عنوان رئیس فراکسیون امید یا جایگاهی که در شورای عالی سیاستگذاری دارم، شوال می شود قاعدتا باید نظر جمعی را مطرح کنم. در حال حاضر هم ما در شرایطی هستیم که داریم روی عملکرد شورا و ترکیب آینده آن بازنگری می کنیم تا اتفاقی که امیدواریم هر چه سریع تر رخ بدهد تا شورای عالی پس از تشکیل ، موضع رسمی خودش را درباره انتخابات سال 96 را اعلام کند.

عارف درباره حمایت از روحانی در انتخابات سال 96 به صراحت صحبت نکرد و گفت: معتقد هستیم که این موضوع را ان شاءالله در شورای عالی اصلاحات مطرح کنیم و در آنجا هر تصمیمی که گرفته شد به آن احترام گذاشته و آن را عملی کنیم. برای ما ادامه مسیری که اصلاح طلبان در آن پای گذاشتند اهمیت دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک