آخرین اخبار

22. شهريور 1395 - 15:32   |   کد مطلب: 6037
نشست انتخاب هیأت رئیسه شورای دهدشت به دلیل عدم حضور اعضای طیف اقلیت از رسمیت افتاد و همین باعث ایراد انتقادهایی از سوی فرماندار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در حالی که هیأت رئیسه شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان انتخاب شده و در برخی از این پارلمان‌ها تغییراتی ایجاد شده است شورای شهر دهدشت هنوز حتی به توافق اولیه برای حضور در نشست انتخاب هیأت رئیسه هم نرسیده است.

شورای اسلامی شهر دهدشت امشب با حضور فرماندار و با هدف انتخاب هیأت رئیسه برای سال چهارم این شورا تشکیل جلسه داد اما غیبت چهار عضو اقلیت نشست را از رسمیت انداخت و بدون نتیجه به اتمام رساند.

حسین جهادگر با بیان اینکه دعوتنامه نشست انتخاب هیأت رئیسه روز گذشته با امضای فرماندار به همه اعضای شورا تحول داده شد اظهار داشت: علاوه بر دعوتنامه پیامک دعوت نیز ارسال شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت افزود: چرا منتخبانی که دم از مردم می‌زنند حضور پیدا نمی‌کنند و برای از رسمیت انداختن جلسه هماهنگ می‌شوند؟

وی به فضاسازی رسانه‌ای طیف اقلیت درباره تخلف‌های شهرداری اشاره و با بیان اینکه بر اساس قانون رئیس شورا سخنگو است،تصریح کرد: برخی از اعضای شورای شهر با فراموش کردن وظیفه قانونی خود به جای پرداختن به مشکلات و درخواست‌های مردمی، در فضای مجازی و رسانه‌های محلی به حیثیت افراد لطمه می‌زنند.

جهادگر به غیرعلنی بودن نشست‌های شورا هم اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه این نشست‌ها فاقد خروجی بوده و خبر قابل انعکاسی برای شهروندان نداشته است نیاز به حضور خبرنگاران نبود.

همچنین علی پوزش از موکول شدن انتخاب هیأت رئیسه به هفته آینده خبر داد و گفت: دل بنده از شورا و شهرداری خون است.

فرماندار کهگیلویه افزود: شورا هیچ وقت احترام بنده را نگه داشته و آنطور که انتظار داشتم نه شورا و نه شهرداری عمل نکردند.

پوزش با مشخص عنوان کردن هیأت رئیسه جدید و عدم تغییر در معادله شورا با توجه به مشکلات موجود،تصریح کرد: با هماهنگی اعضای شورا در نشستی که دو سوم اعضا حضور داشته باشند هیأت رئیسه جدید انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام:و

/فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک