آخرین اخبار

18. شهريور 1395 - 1:16   |   کد مطلب: 6018
یک استاد دانشگاه در مصاحبه با کهگیلویه عنوان کرد:
هویت سیاسی یکی از مهمترین مسائل در پدیده”دولت-ملت‌سازی”است+تصاویر
نویسنده کتاب آموزش و تحلیل سیاست : حمایت از جنبش‌های اسلامی و نهضت‌های رهایی‌بخش یکی از مهمترین شاخصه‌های تشکیل و تحکیم هویت سیاسی انقلاب اسلامی ایران معرفی شده است.

به گزارش کهگیلویه، یک استاد دانشگاه با اشاره به اینکه، هویت سیاسی یکی از مهمترین مسائل مهم در پدیده”دولت-ملت سازی”است، نوشت: حمایت از جنبش‌های اسلامی و نهضت‌های رهایی‌بخش یکی از مهمترین شاخصه‌های تشکیل و تحکیم هویت سیاسی انقلاب اسلامی ایران معرفی شده است.

 

گفتگو با علی جان مرادی جو نویسنده چهار کتاب ازجمله تاثیر حوادث۱۱سپتامبر بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، گروههای قدرت در ساختار پهلوی دوره دوم در دو ویراست اول و دوم و جدیدترین کتاب وی هم  کتاب آموزش و شناخت به شرح ذیل است

 

وی که قبلاً کتابی با نام تاثیر حوادث۱۱سپتامبر بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران نوشت در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: تحصیلات تا پایه سوم راهنمایی در دیشموک، متوسطه در یاسوج و تحصیلات کارشناسی خود در رشته علوم سیاسی را در قم گذراند.

 

این نخبه که کتاب تاثیر حوادث۱۱سپتامبر بر امنیت جمهوری اسلامی ایران را نوشت، گفت: این کتاب در چند فصل آماده و چاپ گردید.

 

مرادی جو اضافه کرد: در سال ۱۳۸۴ موفق به کسب رتبه۶ کنکور ارشد شده و در رشته علوم سیاسی گرایش مسائل ایران در واحد علوم و تحقیقات تهران برای کسب مدارج علمی ادامه تحصیلات دادم.

 

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۷۳ تاکنون در یاسوج، قم، تهران در حال تحصیل و کار تلاش هستم، تصریح کرد: ۱۶۰مقاله ژورنالیستی(روزنامه‌ای) از طریق سایت تبیان در سال‌های ۹۰-۹۲ چاپ و منتشر کرد.

مرادی جو از کار ۸ مقاله دیگر مربوط به مجلات دانشگاهی علمی تخصصی و علمی ترویجی، سردبیری دو فصلنامه علمی تخصصی دانش جهادی با موضوعات معارف انقلاب اسلامی، فرهنگی و تربیتی ونظامی امنیتی خبر داد و گفت: هدف از این کارها ترویج دانش اندوخته جهت ارائه و ترویج دانش در حوزه های سیاست و موضوعات سیاسی است.

 

وی، چاپ کتاب آموزش و شناخت تحلیل سیاسی را حاصل ۴سال تدریس درس روش تحلیل سیاسی در دانشگاه امام حسین(ع) با نظارت ، کنترل و ارزیابی اساتید حوزه تحلیل سیاست در نیمه اول سال ۱۳۹۵ عنوان کرد.

 

مرادی جو با اشاره به اینکه از کتاب تاثیر حوادث۱۱سپتامبر بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بیش از ۳هزار نسخه به چاپ و توزیع رسید، بیان کرد: کتاب آموزش و شناخت تحلیل سیاسی در نوبت  اول قریب یکهزار نسخه چاپ و عرضه شد.

این استاد دانشگاه گفت: کتاب آموزش و شناخت تحلیل سیاسی از ۱۱ فصل با موضوعات مفاهیم و چارچوب نظری، ضرورت تحلیل سیاسی و آفات آن، ویژگی‌های تحلیل و تحلیلگر، انواع تحلیل سیاسی، نقش خبر در تحلیل سیاسی، کاربرد اطلاعاتدر تحلیل سیاسی، ارتباط بین خبر و اطلاعات در تحلیل نقش پیش بینی آینده در تحلیل سیاسی، سناریو پردازی در تحلیل مسائل سیاسی، طراحی روش تایدا در سناریوپردازی و مراحل تحلیل سیاسی تشکیل شد.

 

مرادی جو در بخشی از چکیده کتاب مذکور با اشاره به اینکه، هویت سیاسی یکی از مهمترین مسائل مهم در پدیده”دولت-ملت سازی”است، نوشت: حمایت از جنبش های اسلامی و نهضت های رهایی بخش یکی از مهمترین شاخصه های تشکیل و تحکیم هویت سیاسی انقلاب اسلامی ایران معرفی شده است.

گفتگو و عکس: وحید اهنگ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک